چهارشنبه , ۸ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۸ قبل از ظهر به وقت تهران

فحش رکیک اکبر عبدی به سعودی ها در برنامه زنده تلوزیونی!

مجله انلاین دوستان :  اکبر عبدی خاطره‌ای متفاوت از سفر زیارتی‌ به مکه همراه با خانواده‌اش را روایت کرد.

dustaan.com-اخبارروز-اخبار-روز-ایران-جهان-خبرپو-خبریاب-خبر-خوان-شهرخبر-فحش رکیک اکبر عبدی به سعودی ها در برنامه زنده تلوزیونی! اکبری عبدی در ویژه برنامه‌ی زنده‌ای که به مناسبت عید غدیر خم پنجشنبه شب (۹ مهرماه) از شبکه سه پخش شد، با بیان خاطره‌ای از سفرش به حج گفت: هنگامی که ایرانی‌ها به عربستان سفر می‌کنند رفتار عرب‌ها با آنان بسیار بد است و با باطوم مردم را هدایت می‌کنند؛ اگرچه خودشان معتقدند برای نظم این کار را انجام می‌دهند اما رفتارشان توهین‌آمیز است.

 

او ادامه داد: زمانی که با خانواده‌ام به حج رفته بودیم از کنار یک مغازه فروش لوازم الکترونیک عبور می‌کردیم که برنامه «راز بقا» از یکی از تلویزیون‌های مغازه پخش می‌شد. من و دخترم المیرا با لباس احرام روی زمین نشستیم و برنامه را تماشا کردیم که مسئول کاروان آمد و گفت، شما کجا هستید؟ همه دنبال‌تان می‌گردند.

این بازیگر اضافه کرد: من و دخترم بلند شدیم برویم که صاحب مغازه به همراه پسرش بیرون آمد و از مسئول کاروان پرسید، آیا این خانم دختر آقا هست؟ مسئول کاروان هم پاسخ داد، این آقا اکبر عبدی یکی از کمدین‌های خوب ایران است و این خانم هم دخترش است. صاحب مغازه که یک مرد عرب بود گفت، حاضرم هم وزن خود آقا و دخترش طلا دهم به شرط آنکه دخترش را به پسر من بدهد. من هم به مرد عرب گفتم منم حاضرم هم وزن خودش و پسرش (…) !!

عبدی بعد از بیان این خاطره روی آنتن زنده و به کار بردن عبارتی که در این خبر از آوردن آن معذوریم، افزود: احتمالا شبکه سه همزمان با تعریف قسمت آخر خاطره‌ من سوت پخش می‌کند.

خاطره این بازیگر با تشویق و خنده حاضران این برنامه که به صورت زنده از برج میلاد روی آنتن می‌رفت، همراه شد./ ایسنا

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *