چهارشنبه , ۸ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۸ بعد از ظهر به وقت تهران

فال روزانه یکشنبه ۱۵ بهمن ماه ۹۶

فال روزانه ؛ این فال به صورت منظم و روزانه و بر اساس ماه تولد اشخاص بروزرسانی می شود بنابراین شما می توانید با مراجعه به این صفحه از فال روزانه خود اگاه شوید…

فال روزانه یکشنبه ۱۵ بهمن ماه ۱۳۹۶

فال روزانه
فال روزانه – طالع بینی امروز شما چیست؟

فال روزانه شما، فال روز بر اساس ماه تولد شما تهیه شده است

فال روزانه متولدین فروردین ماه

شما امروز فرصت دارید که خوشی و سلامت در زندگی تان را افزایش دهید،‌ چرا که ونوس،‌الهه عشق، هم اکنون وارد نشان شما می‌شود و در یک اقدام بی سابقه و نادر برای چهار ماه بعدی در نشان شما منزل خواهد کرد. اگر چه این اخبار کاملا خوشایندی است، ولی لازم است که شما بیشتر درباره کارهایی که برای خوشی‌ها و لذت‌های نفسانی انجام می‌دهید فکر کنید. به هر حال، شما هنوز باید بحرانی را که از تاثیر نظرات صلح طلب تان بوجود آمده را حل کنید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

شما وارد دوره‌ای می‌شوید که رویاها و خیال‌هایتان مجالی برای بروز می‌یابند. ونوس جذاب اکنون در دوازدهمین خانه از رویاها و خیالات شماست، و شما را وسوسه می‌کند تا درباره چیزهایی خیال پردازی کنید که تا به حال حتی به فکرتان هم نرسیده بود. به یاد داشته باشید که شما نیازی به شناختن این خیالات و رویاها ندارید، با این حال،‌ آنها در یک فرصت بر شما ظاهر می‌شوند تا افق فکری شما را وسیع کنند. و شما را قادر می‌سازند تا راه‌حل‌هایی که قبلا امکان پذیر نبودند را امروز بررسی کنید!

فال روزانه متولدین خرداد ماه

با این که شما امروز سعی می‌کنید تا کارهای سخت و دشواری که بر شما تحمیل شده است را انجام دهید،‌ شما درصدد آن هستید که همه چیز را برای دوستان تان فاش کنید. مسیر جدید شما بستگی به دیگران دارد که آیا می‌توانند موجی از تغییرات تازه و با طراوت را برای ارتباط شما و همچنین زندگی اجتماعی‌تان به ارمغان بیاورند یا خیر؛ اگر چه شما در طول روزهای کوتاه آینده تغییرات خلقی بسیار شدیدی را تجربه می‌کنید، اما از طرف دیگر کاملا آماده می‌شوید که پس از انجام کارهایتان، تفریح و شادی را به زندگی تان بازگردانید.

فال روزانه متولدین تیر ماه

امروز همچنانکه ونوس جذاب و گیرا وارد دهمین خانه از مسیر شغلی شما می‌شود، ‌به شما این قدرت را می‌دهد تا در روزهایی که درپیش رو دارید،‌ از کار و شغل تان نهایت لذت را ببرید اما این روحیه جدید می‌تواند کمی استرس به شما وارد کند چرا که شما می‌خواهید از پس کارهایتان به خوبی برآیید و تا جایی که می‌توانید موثر و مفید واقع شوید. خوشبختانه،‌ اگر کمی‌ از حد و حدودی که همیشه برای خود قائل می‌شدید خارج شوید و در یک چهارچوب جدید کار کنید،‌ می‌بینید که کارهایتان به آن دشواری و پیچیدگی که فکر می‌کردید نیستند، و شما احتمالا از راه‌های مختلفی که بر اساس جرأت و شجاعت خود انتخاب کرده اید، پادا ش دریافت می‌کنید.

فال روزانه متولدین مرداد ماه

به نظر می‌رسد اگر امروز واقعا ابرهای تیره از آسمان زندگی شما کنار بروند و آسمان تان صاف شود، ‌شما بتوانید دید روشنی از اتفاقاتی که در آینده برایتان می‌افتد داشته باشید. شما تا حدی قادر به دیدن چیزهایی که می‌خواهید هستید و می‌دانید که چگونه باید به آنهادست یابید، همچنین این توانایی را دارید که برای رسیدن به آنها از هر راهی که می‌خواهید بروید. این امر به شما اجازه می‌دهد تا بتوانید برای خودتان اهداف متعالی و بزرگی در نظر بگیرید و با کمی پشتکار و در عین حال شانس،‌ قادر خواهید بود که رویاهای همیشگی خود را معنی ببخشید و آنها را محقق سازید.

فال روزانه متولدین شهریور ماه

ممکن است شما در اوج احساساتی باشید که همزمان با هم به شما حمله آورده‌اند و این شما را می‌ترساند و از راه بدر می‌برد. بعضی چیزها یا بعضی افراد تمایل و اشتیاق شما را بیدار می‌کنند، اما الان خیلی زود است که بخواهید در برابر آنها واکنش نشان دهید. احتیاط و هوشیاری شما بسیار خردمندانه است،‌ به خاطر اینکه هیجان شما به این منجر می‌شود که براحتی واقعیت و بی طرفی خود را از دست بدهید. قبل از اینکه یکباره به درون موضوعی بپرید، خوب فکرکنید و آرام داخل آن شوید.

فال روزانه متولدین مهر ماه

سیاره حاکم شما ونوس در هفتمین خانه از شراکت شما برای ماه‌های آینده اقامت می‌کند و این اتفاق می‌تواند تاثیر موثر و خوبی بر روابط شما با دیگران بگذارد. موقعیت جدید می‌تواند خلاقیت شما را تقویت کند،‌به طوریکه باعث شود شما جذاب‌تر و مفیدتر به نظر برسید. خوشبختانه،‌ شما قصد دارید که از فرصت‌هایی که در رابطه با ارتباطات تان پیش می‌آید استقبال کنید که مطمئنا هر زمان دیگری بود براحتی از کنارش می‌گذشتید. از این نترسید که زمانی را به خوشی و شادی بگذرانید. اگر زمانی برای تفریح و گردش بدست آوردید به بهترین نحو از آن استفاده کنید.

فال روزانه متولدین آبان ماه

الان زمان خوبی است که آن اصول اساسی که زندگی کاری‌تان را موثر و مفید می‌سازد را بنا کنید. اگر بتوانید کمتر تمایلات خود را بیان کنید، می‌تواند به پیشرفت شما در یک موقعیت اجتماعی کمک می‌کند. اما الان،‌ ونوس خوش گذران در نشان شما قرار گرفته و میتواند شما را به اوج برساند. اینکه شما در روزهای آینده با این انرژی آتشین خود چه کار می‌خواهید بکنید، انتخاب خودتان است. اما به یاد داشته باشید که عمق و شدت این اشتیاق مهم است تا شما موفق شوید در غیر این صورت شما بسرعت تمایل تان را از دست خواهید داد.

فال روزانه متولدین آذر ماه

احساساتی که شما درباره شخص خاصی دارید امروز ممکن است مشخص شود که کاملا درست است. اما اگر بخواهید فقط براساس احساسات رفتار کنید ممکن است رابطه شما دچار اشفتگی و پیچیدگی‌های دشواری شود. کنترل روی احساسات تان ممکن است یک سیاست کاملا معقول باشد؛‌ به هر حال،‌ اگر زمانی به طرف شخص دیگری تمایل پیدا کردید سخت است که در این رابطه کنونی تان بی طرف بمانید. با این وجود، بهترین کاری که می‌توانید بکنید این است که قبل از اینکه بسرعت حرکت کنید، خوب به عواقب راهی که در پیش گرفته اید بیندیشید.

فال روزانه متولدین دی ماه

شما ممکن است احساس کنید که واقعا به کمبود وقت دچار شده اید. این ممکن است به شما کمک کند که همین امروز کارتان را شروع کنید، گرچه عاقلانه ترین کار این است که صبر کنید. معمولا، صبر و شکیبایی نقطه قوت شماست، اما امروز چیزی شما را وسوسه می‌کند تا دست به یک کار غیر ارادی بزنید. بدون اینکه احساسات خود را بیان کنید، فقط آنها را مشاهده کنید. اگر بخواهید شتاب زده عمل کنید، مطمئن باشید که یک فرصت عالی و شگفت آور را از دست خواهید داد.

فال روزانه متولدین بهمن ماه

شما امروز آماده یک جهش بزرگ هستید،‌ حتی اگر حس کنید که قبلا در مسیر قرار گرفته‌اید. موشک تقویت یافته انرژی شما آماده آتش است، اما بهتر است که اول مسیر خود را مشخص کنید. متاسفانه، شما ممکن است در نهایت به طور همزمان به فرصت‌های مختلفی و بسیار متفاوتی دست یابید که ندانید از میان آنها کدام را انتخاب کنید. با وجود این، انتخاب یک مسیر درست الان زودتر از ان که فکرش را بکنید نتیجه خواهد داد و شما را هدف تان خواهد رساند.

فال روزانه متولدین اسفند ماه

امروز ممکن است وسوسه شوید تا از فرصت جدیدی که به شما روی کرده تا پولی بدست آورید یا یک سری از منابع اخیر خود را مدیریت کنید استفاده کنید. برای شما بسیار مهم است که قبل از اینکه وارد عمل شوید،‌ بدقت برنامه جدید خود را بررسی کنید به خاطر اینکه ممکن است این کار بیشتر از آن که واقعیت داشته باشد، سودمند و مفید به نظر برسد. به یاد داشته باشید که شما می‌توانید بیشتر از آن چیزی که الان دارید ،‌بخواهید ، اما بهتر است که قبل از این که شرایط شما را مجبور به عقب نشینی کنند، خودتان کمی به عقب بازگردید و روی کارهایتان فکر کنید.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *