پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۰ بعد از ظهر به وقت تهران

فال روزانه سه شنبه ۱۱ مهر ماه ۹۶

این فال به صورت منظم و روزانه و بر اساس ماه تولد اشخاص بروزرسانی می شود بنابراین شما می توانید با مراجعه به این صفحه از فال روزانه خود اگاه شوید…

فال روزانه سه شنبه ۱۱ مهر ماه ۱۳۹۶

فـال روزانـه – طالع بینی امروز شما چیست؟

فال روزانه شما، فال روز بر اساس ماه تولد شما تهیه شده است

فال روزانه متولدین فروردین ماه

 

به نظر می رسد که باید تصمیم مهمی بگیرید، اما انگار مسیر مه آلود است و نمی توانید موانع پیش روی تان را ببینید. خوشبختانه آدم های باهوش زیادی در اطراف شما هستند که می توانند راهنمایی های لازم رابه شما ارایه کنند. اما یادتان باشد که بیش از حد به دیگران تکیه نکنید، چون این شما هستید تصمیم نهایی را می گیرید. به حرف ها و نصیحت های دیگران به دقت گوش کنید، تصمیم تان را بگیرید و وقتی مسیرتان را انتخاب کردید دیگر به عقب نگاه نکنید.

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

 

قوه ی خیال شما امروز به شدت فعال است به چیزهای ناشناخته فکر می کند. رویاهای تان فریبنده به نظر می رسند، اما چون از غیر منطقی بودن می ترسید نمی خواهید که بدون فکر عمل کنید. قبل از این که هر قدمی بردارید باید اول از همه ببینید که آیا آن چه انجام می دهید درست است یا نه. وقتی به عقل تان توجه دارید می توانید همزمان به ندای درونی تان هم گوش کنید.

 

فال روزانه متولدین خرداد ماه

 

انگار می خواهید که همه ی توجه تان را به احساسات تان بدهید، اما به شما توصیه می شود که حواس تان را جمع کنید تا مبادا با در پیش گرفتن این رویه به مشکل بربخورید. به نظر می رسد که تمایل دارید به مسیری بروید که چندان هم سازنده نیست، چون در حال حاضر هیچ توجهی به پیامد اقدامات تان ندارید. یادتان باشد که اکنون دارید آینده را همان طوری می بینید که خودتان دوست دارید اتفاق بیفتد، نه آن طوری که در واقعیت هست. به شما توصیه می شود که تصمیمات مهم را به فردا موکول کنید و در این فاصله به خیالات تان مشغول شوید.

 

فال روزانه متولدین تیر ماه

 

دوست دارید که ارتباط احساسی خود را با کسی که دوست اش دارید محکم تر کنید، اما بدانید که ماجراهای عشقی امروز به شدت گره خورده اند. شاید فکر کنید که می دانید دارید چه کار می کنید، اما به محض این که می خواهید به خواسته های تان جامه ی عمل بپوشانید همه چیز یکباره عوض می شود. ممکن است تصمیم بگیرید که عقب نشینی کنید تا احساسات تان آسیب نبیند. عاقلانه این است که اکنون آهسته حرکت کنید و حساب شده جلو بروید.

 

فال روزانه متولدین مرداد ماه

اگر امروز بیش از حد به دوستان تان اعتماد کنید ممکن است دچار مشکل شوید. نه این که دوستان قرار است شما را اشتباه راهنمایی کنند و گول تان بزنند، فقط این که انتخاب هایی که پیش رو دارید از آن چه به نظر می رسد بهتر است. یادتان باشد که فعلا چیزی را قضاوت نکنید، برای این که به یک دیدگاه روشن برسید به زمان بیشتری احتیاج دارید.

 

فال روزانه متولدین شهریور ماه

 

امروز به راحتی نمی توانید روی وظایف تان تمرکز کنید، چون ممکن است بین راه با فرصت های متنوعی برای گریز از کار روبرو شوید. شانس شما تا چند روز آینده رو به افزایش است، پس برای زیاد کردن انرژی های مثبت نیازی نیست که عجله کنید. بدانید که پاداش این صبوری را خواهید گرفت، پس قبل این که هر قدمی بردارید اول به همه ی جوانب کار فکر کنید. قبل از تمام شدن وظایف تان نباید کار جدیدی را شروع کنید.

 

فال روزانه متولدین مهر ماه

 

امروز دارید با خوش بینی به آینده نگاه می کنید، پس ممکن است بخش مهمی از اطلاعات را نبینید. انگار دچار یک خوش بینی کورکورانه شده اید و تنها راه خلاصی از آن توجه به زوایای تاریک احساسات تان است. از این که شک و تردید به سراغ تان بیاید نترسید، چون این تردیدها می توانند حقایق را بر شما آشکار کنند.

 

فال روزانه متولدین آبان ماه

 

گاهی برای این که یک تجربه را با جان و دل احساس کنید لازم است به دل آن تجربه قدم بگذارید. اکنون باید مرز بین دنیای درون و بیرون را مشخص کنید. اگر بتوانید کمی برای خودتان وقت بگذارید به سلامت روح و روان تان کمک کرده اید. البته سعی کنید که بین کار و گریز از کار تعادل برقرار کنید تا موجب ناراحتی نزدیکان تان نشوید. برای این که با خودتان صادق باشید نباید دیگران را ناراحت کنید.

 

فال روزانه متولدین آذر ماه

 

مشکل اول امروز شما این نیست که نمی توانید وظایف تان را تمام و کمال انجام دهید. مشکل این جاست که فکر می کنید می توانید هر چیزی را که در ذهن تان است به واقعیت تبدیل کنید. متاسفانه نتیجه گیری های شما فقط بر مبنای خیالات است و نه واقعیت. حجم کارهایی را که اکنون در دست دارید در نظر بگیرید و بعد دست به کارهای جدید بزنید. بهتر است واقع نگر باشید تا مبادا دیرتر نا امید شوید.

 

فال روزانه متولدین دی ماه

 

بلندپروازی خوب است اما به شرط این که شما را ترغیب کند که بیشتر تلاش کنید. امروز ممکن است درباره ی کارهایی که می توانید انجام دهید استدلال های غیر منطقی داشته باشید. اهداف دور و دراز اگر دست نیافتنی باشند به درد شما نمی خورند. به جای این که خودتان را در معرض شکست قرار دهید، بهتر است به چیزهای ممکن و شدنی فکر کنید که قابل دست یافتن هستند.

 

فال روزانه متولدین بهمن ماه

 

امروز به شدت خوش بین هستید و فکر می کنید که می توانید هر کاری را در مسیر مثبت پیش ببرید. این اعتماد به نفس شما ممکن است خیلی زود خسته ی تان کند، به ویژه اگر نتوانید به وعده هایی که داده اید عمل کنید. این بلندپروازی های شما مانع تجربه ی لذت های کوچک زندگی می شود. سعی کنید در برنامه ریزی های تان برای آینده به واقعیت ها توجه کنید.

 

فال روزانه متولدین اسفند ماه

 

ماجراهایی که امروز در روابط تان با دیگران خواهید داشت پیچیده است. یادتان باشد که اگر دلیل نگرانی ها و ترس های تان را به دیگران نسبت دهید به هیچ وجه احساس رضایت نخواهید کرد. در عوض به قدرت های شخصیتی خود اطمینان کنید و به خودتان بگویید که شما حقیقت را می دانید و می توانید با اعتماد به نفس در مسیرتان پیش بروید. بدانید که بهترین جواب ها از دنیای درون تان برمی خیزد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *