سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۸:۰۴ قبل از ظهر به وقت تهران

فال روزانه دوشنبه ۲۹ آبان ماه ۹۶

فال روزانه ؛ این فال به صورت منظم و روزانه و بر اساس ماه تولد اشخاص بروزرسانی می شود بنابراین شما می توانید با مراجعه به این صفحه از فال روزانه خود اگاه شوید…

فال روزانه دوشنبه ۲۹ آبان ماه ۱۳۹۶

فال روزانه
فال روزانه – طالع بینی امروز شما چیست؟

فال روزانه شما، فال روز بر اساس ماه تولد شما تهیه شده است

فال روزانه متولدین فروردین ماه

 

به دنبال استقلال هستید و در این جستجو ممکن است به اشتباه پیامدهای ناگواری را برای خودتان رقم بزنید. آن قدر فضای اطراف تان غیر عادی به نظر می رسد که می توانید هر خیالی در سر بپرورانید و اصلا به تحقق آن فکر نکنید. این آشفتگی می تواند باعث نا امیدی شود، چون بعدا می فهمید که فرصت های تان را از دست داده اید و حقایق را درست تحلیل نکرده اید. هر چه بیشتر به حقایق دقت کنید بیشتر به نفع تان است.

 

فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

 

امروز توجهی به جزییات ندارید و همین ممکن است برای تان مشکل ساز شود. به طرز عجیبی فکر می کنید که می توانید همزمان در دو جا حاضر باشید. باید انتخاب های تان را محدودتر کنید. وقتی که تصمیم تان را گرفتید دیگر نیازی نیست دوباره به آن فکر کنید و انرژی بگذارید، تردید فقط وقت تان را تلف می کند. به جای این که به تخیلات تان پایبند باشید بهتر است به این فکر کنید که چه چیزهایی امکان تحقق یافتن دارد و در عوض چه کارهایی شدنی نیست.

 

فال روزانه متولدین خرداد ماه

 

امروز همکاران تان به منبع اصلی سردرد شما تبدیل شده اند، چون ایده هایی به شما معرفی می کنند که در همان نگاه اول بسیار فریبنده به نظر می رسند. متاسفانه دارید به قضایا طوری نگاه می کنید که دل تان می خواهد باشند، اما در حقیقت واقعیت امر چیز دیگری است. بدانید که همه چیز نمی تواناد در حد عالی باشد. به جای این که به دنبال عملی کردن رویاهای دیگران باشید، سعی کنید برنامه های خودتان را دنبال کنید. زیربنا را محکم بسازید تا موفقیت تان تضمین شود.

 

فال روزانه متولدین تیر ماه

 

اهداف کنونی شما بر پایه ی خیالات تان شکل گرفته اند و به همین خاطر نمی توانید در واقعیت به آن ها دست پیدا کنید. ممکن است به نظرتان بیاید که راه مستقیمی در پیش دارید، اما نمی دانید که این مسیر چه قدر طولانی است تا به هدف برسد. رویاهای تان را با دیدگاه سالم تر و واقع گرایانه تری نگاه کنید و از هر فرصتی بهره بگیرید تا به هدف تان نزدیک تر شوید. یادتان باشد که از مسیر لذت ببرید و فقط به فکر پایان راه نباشید.

 

فال روزانه متولدین مرداد ماه

 

آن قدر اعتماد به نفس دارید که دیگران را تشویق کنید تا در مسیر با شما همراه شوند، اما ممکن است همه چیز آن طور که برنامه ریزی کرده اید پیش نرود. اتفاقات غیر منتظره در راه است که جهت گیری را برای شما سخت خواهد کرد. این آشفتگی تا چند روز مهمان تان است، اما اگر بتوانید از ناشناخته های این وضعیت بهره ببرید گنج های با ارزشی را خواهید یافت. با احتیاط حرکت کنید و تا فرصت هست از این آشفتگی سود ببرید.

 

فال روزانه متولدین شهریور ماه

 

اکنون تمایل دارید که به هر کاری یک چرخش مثبت بدهید. دل تان می خواهد که به رویاهای عاشقانه فکر کنید، اما کارهای معمولی روزمره انتظارتان را می کشند. یادتان باشد که رویاهای تان را از دیگران پنهان نکنید، بلکه آن ها را با نزدیکان تان در میان بگذارید. باید وظایف تان را جدی بگیرید و در عین حال به خیالات تان هم توجه داشته باشید. راهی پیدا کنید تا بتوانی بین این دو تعادل برقرار کنید و هیچ کدام را از دست ندهید.

 

فال روزانه متولدین مهر ماه

 

صحبت کردن درباره ی احساسات تان با یک دوست شروع مناسبی برای امروز است، اما کافی نیست. اگر می خواهید که حرف های تان تاثیرگذار باشد باید کمی نمک شان را اضافه کنید، اما حواس تان باشد که زیاده روی نکنید، چون ممکن است زیاده از حدش به مزاج خیلی ها خوش نیاید. یادتان باشد که از موضوع اصلی منحرف نشوید. با اطرافیان تان به مهربانی رفتار کنید و حقیقت را به آن ها بگویید.

 

فال روزانه متولدین آبان ماه

 

سعی کنید خلاقیت های تان را به شکلی زیبا در تعاملات تان به نمایش بگذارید. باید هر طور شده جادوی قلب تان را پیدا کنید. امروز را بیهوده وقت گذرانی نکنید و بی هدف پرسه نزنید. از گنج های ماورایی غافل نشوید و آن ها را وارد دنیای حقیقی کنید. برای این که بیشترین بهره را ببرید دنیای حقیقی و ماورایی را با هم ترکیب کنید.

 

فال روزانه متولدین آذر ماه

 

افکار بلندپروازانه ای در سر دارید که ممکن است نتوانید آن ها را در تجربیات واقعی تان تحقق ببخشید. امروز ممکن است در روابط تان شکست بخورید، چون به واقعیت امر توجهی ندارید و در خیالات تان سیر می کنید. تا زمانی که قوانین دنیای مادی را زیر پا نگذارید می توانید از عالم خیال بهره مند شوید. اشکالی ندارد اگر در دنیای شاعرانه ی خودتان غرق شده اید، اما یادتان باشد که به موقع از خواب و خیال بیدار شوید.

 

فال روزانه متولدین دی ماه

 

امروز ممکن است یک نظر آینده را ببینید و همین باعث انگیزه ی تان شود، اما بدانید که این تازه آغاز مشکلات است. ممکن است آن قدر شیفته ی برنامه های تان شوید که بخواهید به هر کسی که از راه رسید و گوش شنیدن داشت بگویید که چه در سر دارید. شاید دیگران نتوانند این همه هیجان و اشتیاق شما را درک کنند. کمی آهسته تر حرکت کنید بسا یک لبخند ملیح سعی کنید که رویاهای تان را گام به گام به دنیای واقعی هدایت نمایید. بهتر است دیگران را گیج نکنید و بیهوده به آن ها موج های مرموز نرسانید.

 

فال روزانه متولدین بهمن ماه

 

سعی کنید بدون توجه به احساسات تان تصمیم بگیرید، به ویژه اگر پای موضوعات مالی در میان است. اهداف تان آشفته به نظر می رسند و نمی توانید اولویت های تان را مشخص کنید. خودتان می دانید که دارید بیش از حد خوش بینانه به قضیه نگاه می کنید، اما هیچ جوری نمی توانید خودتان را از این طرز فکر خلاص کنید. به جای این که سعی کنید حقایق را بیرون بکشید، اول به این فکر کنید که رویاپردازی های بی مورد چگونه می تواند آینده ی تان را خراب کند. تصمیم گیری نهایی را به موقعی موکول کنید که همه چیز در ذهن تان شفاف و آشکار است.

 

فال روزانه متولدین اسفند ماه

 

نمی توانید دوستان واقعی تان را تشخیص دهید، چون امواجی که به سوی شما روانه شده پیچیده است و خودتان هم تصورات غیر واقعی در سر دارید. آن قدر گیج شده اید که به سختی می توانید حقیقت را بیرون بکشید. بدانید که دارید خوب عمل نمی کنید، آن وقت راحت تر می توانید مسیرتان را پیدا کنید، یعنی این که به نقطه ضعف های خودتان اذعان داشته باشید. سعی کنید همه چیز را همان طور که هست ببینید و آن ها را با رویاپردازی های تان آرایش ندهید..

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *