پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۲۴ بعد از ظهر به وقت تهران

فال روزانه جمعه ۱۸ آبان ماه ۹۷

فال روزانه ؛ این فال به صورت منظم و روزانه و بر اساس ماه تولد اشخاص بروزرسانی می شود بنابراین شما می توانید با مراجعه به این صفحه از فال روزانه خود اگاه شوید…

فال روزانه جمعه ۱۸ آبان ماه ۹۷

فال روزانه
فال روزانه – طالع بینی امروز شما چیست؟

فال روزانه شما، فال روز بر اساس ماه تولد شما تهیه شده است

متولدین فروردین ماه

اگر امروز احساسات منفی به سراغتان آمد ، خیلی سریع خودتان را با مدیتیشن و افکار مثبت آرام کنید زیرا ممکن است به صورت ناخواسته کارهایی را انجام دهید که عواقب بدی دارد و باعث پشیمانی میشود.چالش امروزتان این است که نیاز های عاطفی خود را در محیطی که حمایتی نیست ، برآورده کنید.

اگر کمی از اخلاق های پر خشونت و گاهی خود خواهانه خود دست بکشید ، میتوانید بر حمایت بستگان نزدیک خود حساب کنید.امروز ممکن است دچار کمر درد و یا دندان درد شوید، که با کمی استراحت حل میشود.در امور کاری ، ممکن است شانس به طور غیر منتظره ای رخ دهد ، پس چشمها و گوشهایتان را باز کنید تا تمام آن به سمت شما بیایید ؛ در دوستی های خود زیاده روی نکنید.

متولدین اردیبهشت ماه

در مورد هر چیزی که اطرافیان امروز به شما میگویند ، خوب فکر کنید زیرا ممکن است که با طناب آنها به چاه بروید. همیشه آن چیزی که قلب و احساس شما میگوید درست نیست ، این بار کمی از منطق و درایت خود استفاده کنید.

در مورد پول خود بیشتر از آن چیزی که میتوانید پس انداز کنید.در شغل خود کارامد و متعهد به انجام آن چه که تصمیم گرفته اید باشید که به زودی به هدف خود نزدیک میشوید ؛ از امروز به بعد خوردن چربی و شیرینی جات خود را کاهش دهید ، زیرا ممکن است میزان چربی خون شما را افزایش دهد.بیشتر به فکر سلامتی خود باشید. که در زندگی هیچ چیزی مهم تر از سلامتی نیست.

متولدین خرداد ماه

امروز ممکن است توسط افرادی که محافظه کار تر و یا سنتی تر از شما هستند، مسخره شوید و نا امیدتان کنند. اما پیشنهاد میکنم که با کمی تحقیقات بیشتر اهداف خود را دنبال کنید و امروز در تصمیم گیری ها بر سر دو راهی قرار میگیرید، بهتر است که گذشته را بررسی کنید تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.

امروز ممکن است برای تناسب اندام خود ناراحت باشید ، اما بهترین زمان است که برای بهبودی آن برنامه ریزی کنید ؛ شما امروز درباره انتخاب شخصی دچار تردید میشوید، اما استثنا امروز از احساسات خود فرمان بگیرید. که می تواند ثمره خوبی داشته باشد.

متولدین تیر ماه

بسیار مهم است که در مورد احساساتتان صادق باشید و در مورد اهداف زندگی تان با شریک خود صحبت کنید.عشق واقعی باید دوطرفه و متقابل باشد ، پس فقط از شریک خود انتظار نداشته باشید. امروز یک روز فوق العاده برای سیر امور عاشقانه شما میباشد و چون حال دلتان خوب است ، در امور کاری نیز موفق خواهید بود.

امروز باید دیدگاه های نزدیکانتان را نیز در مورد خود در نظر بگیرید، که این مذاکرات برای وضعیت سلامتی شما نیز عالی میباشد و بهترین فرصت برای ایجاد روابط و دوستی های جدید میباشد.

متولدین مرداد ماه

بهتر است که قبل از صحبت با دیگران با خودتان صادق باشید که از ایجاد خشم جلوگیری کنید. شما در عین حال میتوانید یک جنگجو باشید تا از افراد ضعیف تر و کم توانا دفاع کنید و به اینکه مردم در مورد شما چه میگویند اهمیتی ندهید.ترسی از آینده نداشته باشید زیرا با این روال آینده درخشانی خواهید داشت.

شما با درایت و مهارت خود میتوانید وضعیت نا امید کننده و پیچیده حال را مدیریت کنید ؛ از شایعات دوری کنید ، زیرا فقط باعث بیهوده گذرندان وقت شما میشود. در خانه ناسازگاری نکنید و از کلمات مضر اجتناب کنید ؛امروز ممکن است با کسانی آشنا شوید که روابط قوی دارند و پر نفوذ میباشند پس حتما از آنها استفاده کنید.

متولدین شهریور ماه

امروز یک روز هیجان انگیز برای شما خواهد بود . پس آن را برای فعالیت های در فضای باز و بودن در جمع دوستانتان صرف کنید.شما معمولا مایل به ریسک زیاد هستید ، و از انجام آن لذت میبرید اما پیشنهاد میشود که امروز این کار را انجام ندهید.امروز بیشتر وقت خود را برای لذت بردن از موسیقی، فیلم ، یا کتاب خواندن بگذرانید.

مراقب باشید تا نگرانی ها و دل مشغولی های خانوادگی و احساسی شما بر افکارتان تاثیر نگذارد.خوشبختانه شما دچار سلامت کافی میباشید ،اما ممکن است امروز کمی دچار اختلالت کلیوی یا معده قرار بگیرید ؛ امروز انجام معاملات به نفع شما خواهد بود.

متولدین مهر ماه

امروز روزی است که میتوانید در مورد مشکلات خود صحبت کنید ، ممکن است در ابتدا شما ویا شریکتان واکنش شدید دفاعی داشته باشید ، اما این کار واقعا لازم است.بهتر است درباره استرس ها و آسیب پذیریتان صحبت کنید و دنبال راه حل بگردید.در صورت تفریح و انجام کارهای غیر کاری ، دلیلی برای ایجاد احساس گناه در شما وجود ندارد ، پس حتما برای آن برنامه ریزی کنید.

امروز بهتر است در جمع دوستانه قرار بگیرید گه این بهترین راه حل برای حفظ فضای آرام زندگی شما میباشد.امروز یک روز فوق العاده برای رفع کنجکاوی ها و خلاقیت های ذهنی شما میباشد.در محل کارتان یک همکار ممکن است قصد فریب شما را داشته باشد.حتما مراقب این جریان باشید ؛ موضوع خانوادگی که وجود دارد ممکن است رضایت بخش به اتمام برسد، البته با بخشش وبزرگواری شما.

متولدین آبان ماه

امروز شما میتوانید درامور عاشقانه خوش شانس باشید و اگر مجرد هستید ، وقت آن است که برای آینده احساسی خود تصمیمی بگیرید.امروز روابطتان با عزیزان نزدیکتان در محیطی از شور و نشاط قرار میگیرد اما متاسفانه ممکن است در روابط دوستانه خود دچار برخی سوء تفاهمات شوید. سریعا آن را مدیریت و حل و فصل کنید تا به دوستی های قدیمی تان آسیب نرسد.

امروز روز خوبی برای انجام معاملات و در کل مسائل مالی نمیباشد ؛ امروز روزی است که باید به والدین خود سر بزنید ، وقت بیشتری با شریک زندگیتان بگذرانید و به فرزندانتان بها دهید.

متولدین آذر ماه

امروز زمانی است که باید کمی بیشتر به خودتان اهمیت دهید و خود آزاری های هر روزه را قطع کنید و یا لااقل کاهش دهید.آنچه را که واقعا در رندگی میخواهید ، در نظر بگیرید ، هدف گذاری کنید و برای رسیدن به آن تمام سعی و تلاشتان را بکنید.در محیط کار ، شما یک قهرمان واقعی و موفق از دید همکارانتان میباشید.اما بهتر است که مراقب برخی چشم های حسود و بد خواه نیز باشید.امروز زمان آن است که عاقل تر باشید و از موقعیت ها و افراد منفی دور بمانید زیرا نزدیک شدن به آنها دچار تغییر نگرش شما و آسیب به زندگی و آیندتان میشود.

متولدین دی ماه

امروز ممکن است ناراحت و کم انرژی باشید ، اما با انجام برخی کارها مانند شاد کردن بچه ها و افراد سالخورده ، میتوانید حال دلتان را بهبود بخشید.حال و هوا و تفریحات و تعطیلات امروز خود را با گذشته قیاس نکند. زیرا گذشته ، به همان گذشته تعلق دارد.اگر میخواهید در شغل خود موفق تر باشید ، نظم بیشتری را اتخاذ کنید.

امور مالی خود را با خرید چیز های بی ارزش هدر ندهید ،اگر در معرض سنگ های کلیه هستید، بیشتر مایعات بنوشید که به زودی این مشکلتان حل شود.

متولدین بهمن ماه

زندگی زنا شویی شما تحت نا هماهنگی قرار گرفته است و قصد مقابله با یکدیگر را دارید اما مراقب عواقب بعد از آن نیز باشید.مردم و اطرافیان خود را با زاویه دید متفاوت و مثبت تری بنگرید شما تمایل دارید که بسیار اقتدار گر و سازنده باشید اما نتیجه آن میتواند طرد شدن شما از سمت دوستان و اطرافیانتان باشد.

در زندگی تان عدم اطمینان وجود دارد ، برای بهبود آن کاری کنید ، زیرا بیشتر از همه خود شما آسیب میبینید ؛ امروز یک شخص خاص سر راه شما قرار میگیرد که میتواند در زندگیتان نقش بسزایی داشته باشد.

متولدین اسفند ماه

امروز یک روز فوق العاده برای رسیدن به امور تجاری و شغلی میباشد. شما میتوانید با انرژی زیاد پروژه های نصف کاره را به پایان برسانید.امروز در رابطه با رفتار با فرزندانتان کنترل بیشتری داشته باید و نیاز به واکنش های تند نسبت به آنها نیست. فقط کافی است کمی صبر کنید تا همه چیز آرام شود.

به دست آوردن حس رضایت و خوشحالی دیگران در اولویت پس از شما قرار دارد. خودتان را بیشتر دوست داشته باشید بگذارید دیگران بدانند که کجا ایستاده اند.قدر قدرت خود را بدانید و از آن به نحو احسنت استفاده کنید

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *