پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۴ بعد از ظهر به وقت تهران

فال امروز شما چیست؟! «فال روز یکشنبه ۹۳/۰۹/۲۳»

مجله انلاین دوستان : فال امروز شما چیست؟! «فال روز یکشنبه ۹۳/۰۹/۲۳»

فال امروز شما چیست؟! «فال روز یکشنبه ۹۳/۰۹/۲3»
فال امروز شما چیست؟! «فال روز یکشنبه ۹۳/۰۹/۲۳»

متولد فروردین:

امروز به شما پیشنهاد می شود که آنچه را احساس می کنید دقیقاً شرح دهید، برای اینکه هرچقدر که شما انسان خاص تری می شوید، سخنان شما نیات اصلی شما را تحریف و پیچیده می کنند. اما وقتی که شما زیاد تلاش می کنید و در مورد ایده های بزرگ و مفاهیم گسترده صحبت می کنید، سپس همه چیز مثل یک شعر روان می شود. اگرچه در بعضی از روزها باید روی جزئیات تمرکز کنید، ولی امروز یکی از آن روزها نیست.

متولد اردیبهشت:

عطارد منطقی، ارتباط نزدیک را در طی هفته های آینده به شما نوید می دهد. اگر چه الان شما بسیار مشتاق هستید که لایه های زیرین سطوح ظاهری را حفر کنید تا بتوانید پی به عمیق ترین احساسات خود ببرید، اما ممکن است که حقیقت باز هم بوسیله احساسات شما پنهان شده باشد. هر چیزی را در دل تان نگه ندارید. یک دوست مورد اعتماد پیدا کنید، موقعیت را بسنجید و بعد احساسات خود را با او در میان بگذارید. اما قبل از آن مطمئن شوید که او یک دوست واقعی برای شماست.

متولد خرداد:

عطارد، این سیاره نشان می دهد که شما نیاز دارید که درباره روابط تان با کسی صحبت کنید، اگر چه ممکن است شریک شما (همسر، دوست و…) مایل باشد که این حرف ها را بشنود، اما ممکن است شما به آن چیزی که مد نظرتان است نرسید و این صحبت ها برای شما ثمربخش نباشد، اما حداقل می توانید یکدیگر را بیشتر بشناسید و در این بین به هم نزدیک تر شوید.

متولد تیر:

امروز برایتان کمی راحت تر از همیشه است اگر بخواهید برای دیگران توضیح و تفسیر دهید اما شما می توانید هنوز هم درباره اختلافاتی با دیگران صحبت کنید که کاملا حل نشده است. اکنون روابط شما با دیگران در موقعیت خوب و واضحی قرار دارد با این حال هنوز سخت است که بدون مقدمه به موضوع اصلی بپردازید. به خودتان قول دهید که رویاهای خود را دنبال کنید بدون اینکه نیاز باشد به دیگران در این رابطه توضیحی دهید. زیاد به خودتان سخت نگیرید و به ندای درونی خود اعتماد کنید.

متولد مرداد:

اخبار خوبی درباره شما شنیده می شود که همان بازگشتن شما به زندگی عادی است. اگر چه هنوز هم لازم است که به سختی کار کنید، اما مطمئن باشید که از سخت ترین قسمت آن گذشته اید. از کارهایی که مجبور به انجام دادن آن هستید غرولند و شکایت نکنید که این کار وضع شما را بدتر خواهد کرد. شما زمانی می توانید از زندگی تان حداکثر لذت را ببرید که تمام تعهدات تان را انجام داده باشید.موفقیت بیشتر را تلاش بیشتر برای شما به ارمغان خواهد آورد.

متولد شهریور:

ممکن است شما ایده های بزرگی درباره محیط اطراف خانه تان داشته باشید، اما مراحل مهم دیگری هم هستند که باید آنها را قبل از شروع کارتان پشت سر گذاشته باشید. امروز راه حل های آسان تر برای شما وجود ندارد، پس انتظار نداشته باشید که قبل از انجام مراحل مقدماتی کار بتوانید پروژه خود را آغاز کنید.

متولد مهر:

امروز برایتان لازم است در معامله های تجاری که افراد دیگر، شرکت ها و اداره های دیگر را هم درگیر می کنند شرکت کنید. لازم است که با شریک کاری خود خیلی صمیمانه صحبت کیند، وگرنه مجبور خواهید شد تمام بار زحمات را خودتان به دوش بکشید و یا تمام حق بیمه را خودتان پرداخت کنید. وقتی این مشکلات ظاهر می شوند ازشان فرار نکنید، وگرنه آنها روز به روز بزرگتر و پیچیده تر می شوند.

متولد آبان:

شما کارهای شخصی برای انجام دادن در منزل دارید و دوست دارید که پروژه ای خلاقانه را شروع کنید. متأسفانه آنچه که امروز شما شروع می کنید تا انجام دهید فردا با مشکل مواجه می شود. اما باریک بینی در تصمیم گیریهای تان و آینده نگری شما را قادر می سازد در زمانی که حتی فکرش را هم نمی کنید پیشرفت کنید.

متولد آذر:

عطارد شجاعت شما را افزایش می دهد. شما می توانید در مهمانی هایی که در آخر هفته شرکت خواهید کرد، شمع مجلس باشید. به خاطر همین است که شما می توانید ساده تر از همیشه روی مثبت زندگی را ببینید حتی اگر در یک موقعیت سخت و پیچیده باشید. در تمام طور امروز به استعداد های خود اطمینان کرده و به خودتان هم خوش بگذرانید.

متولد دی:

با وجود همه ناملایمات روحی که دارید، در این تعطیلات آرام گیرید و راحت زندگی کنید و ذهن آشفته خود را سازماندهی کنید. خیال پردازی های شما درباره زندگی اکنون بسیار زیاد است، اما هنوز آنقدر ها هم ترسناک و وحشتناک نشده و جای امیدواری وجود دارد. چشم انداز رویاهایتان را از دست ندهید، آنها می توانند در طول این روزها که یک تغییر اساسی د رپیش رو دارید شما را از نظر روی تغذیه و تامین کنند.

متولد بهمن:

باوجود اینکه ماه در دوازدهمین خانه تان یعنی خانه “رویاها” به بهرام محدود کننده ملحق می شود، دیدن نتیجه مثبت از عشق ورزی هایتان برای شما تبدیل به چالش شده است! خوشبختانه ماه با اورانوس غیرعادی در یک امتداد قرار می گیرد و انتظار می رود به همان گونه که این شرایط ادامه پیدا می کند، شما نیز به طرز خوشایندی شگفت زده بشوید! یادتان باشد اگر به خودتان اجازه بدهید که در افکار منفی غوطه ور شوید، پتانسیل های بالا و عالیتان هیچ گاه امکان ظهور پیدا نخواهند کرد.

متولد اسفند:

توجهات بسیاری بر تعهدات دولتی شما متمرکز شده، اگر چه ممکن است امروز بستگی به این داشته باشد که در کجای تقویم وجود داشته باشد، اما مهم این است که شما در یک دوران پر هیجان از زندگی خود هستید و هیجان شما بالا رفته و هر اتفاق قشنگی ممکن است برای شما اتفاق بیفتد. ممکن است به خواب رفتن و فقط یک مشاهده گر بودن جالب باشد اما جالب تر این است که شما یک شرکت کننده فعال باشید و خود اتفاقات اطراف تان را بسازید.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *