چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۸ بعد از ظهر به وقت تهران

فال امروز شما چیست؟! «فال روز شنبه ۹۳/۰۸/۲۴»

مجله انلاین دوستان :   فال امروز شما چیست؟! «فال روز شنبه ۹۳/۰۸/۲۴»

فال امروز شما چیست؟! «فال روز شنبه ۹۳/۰۸/۲4»
فال امروز شما چیست؟! «فال روز شنبه ۹۳/۰۸/۲۴»

متولد فروردین:

شما آن چنان به فکر مسافرت کردن هستید که نمی توانید اصلا فکرتان راتغییر دهید. اما شما به خصوص برای فرار کردن از وظایفتان می خواهید مسافرت بروید و برایتان فرقی نمی کند به کجا بروید، ولی باید از کسانی که دور و برتان هستند درس گرفته و به جنبه های دیگر زندگی تان نیز نگاهی بیندازید. خوشبختی شما بستگی به این دارد که خودتان را با عشق مسافرت که تازگی ها گریبان گیرتان شده است وفق دهید.

متولد اردیبهشت:

شما کاملاً قادر هستید که از خودتان مواظبت کنید و این اغلب روش شما می باشد. اکنون با وجود این شما به دانستن نیازهای هر فرد دیگری علاقه مند هستید. اما جستجو کردن ناراحتی های خودتان بدتر است چناچه شما می توانید هر نگرش منفی ای را تأیید کنید. دوست بهتری برای دیگران بودن شما را خوشحال تر می سازد.

متولد خرداد:

امروز میزان عصبانیت شما زیادتر می شود! برای اینکه نمی توانید از دست ابعاد غیر منطقی و نامعقول احساسات خود فرار کنید. باوجود اینکه شما سخنان منطقی را به راحتی قبول می کنید، ولی الان وقت این است که به مشکلات گذشته فکر کرده و پیامی که از ضمیر ناخودآگاه تان منشعب می شود را به کار بگیرید. تبادل نظر کردن با یک دوست مورد اطمینان کمک تان می کند ترس هایتان را شناخته و بر آنها پیروز شوید.

متولد تیر:

بعضی اتفاقات هستند که سفری را آغاز می کنند تا جایی که تردید کردن و سئوال پرسیدن مانند یک جهنم می شود؛ هر چه بیشتر جست و جو می کنید کمتر می فهمید. اما حکمت و دانایی واقعی زمانی است که شما اجازه می دهید این قضیه به دست فراموشی سپرده شود. لحظات جادویی زمانی هستند که حادثه تمام شود و داستان بعدی که آغاز می شود حوادثی از قبیل تولد و مرگ و حیات داشته باشد. ماه جدید امروز در هشتمین خانه از “احساسات تقسیم شده” شما بهتان یادآوری می کند که موضوعات بزرگ پاسخ های ساده ندارد- در بعضی موارد شما نیاز خواهید داشت که به موضوع بعدی بپردازید.

متولد مرداد:

شما فکر می کنید که قادر خواهید بود با آرامش و سکوت تمام شور و هیجانات اخیر را سپری کنید و هیچ کس هم بهتان توجه نخواهد کرد. متاسفانه افراد دیگر وجود ماه در دهمین خانه تان یعنی خانه موقعیت های اجتماعی را کشف خواهند کرد. سعی نکنید به خودتان سختگیری کرده و از مقابل چشم هایی که پیش از این نیز به شما خیره شده بودند فرار کنید. حتی اگر فکر می کنید آگاهی کامل دارید زمانی که احساسات خود را بیان می کنید تا جایی که امکان دارد طبیعی رفتار کنید.

متولد شهریور:

نباید فکر کنید که امروز هم مثل دیروز روز آرامی خواهد بود، برای اینکه ماه در حال حاضر به اورانوس نزدیک می شود، و شما را غرق در افکار ناراحت کننده می کند. بعضی از ایده های جدید شما مهم هستند، اما تا موقعی که آنها را پرورش نداده اید، تبدیل به واقعیت نمی شوند. قبل از اینکه روزهای آرامی که در پیش رو دارید فرا برسند، شما کاملاً نسبت به کارهای کوچکی که باید به اتمام برسانید آگاهی پیدا خواهید کرد.

متولد مهر:

امروز ونوس یعنی سیاره فرمانروای شما حسابی شارژ شده است و شما را وسوسه کرده است دیگران را در عشق و زیبایی تان شریک کنید! اما شما وقتی که یکبار شروع به ابراز کردن احساسات تان بکنید، شاید قادر نباشید آنها را کنترل کنید. به هر حال ریسک کردن و باز کردن سفره دلتان هم اکنون مهم ترین کاری است که می توانید انجام دهید. حتی اگر چیزهایی که آرزویش را دارید به دست نیاوردید، افراد دیگر می فهمند که دقیقاً چه خواسته هایی دارید.

متولد آبان:

شما می توانید امروز مانند بوکسور حرفه ای “محمد علی کلی” بجنگید و در عین حال آنقدر سبک روی زمین راه بروید که انگار دارید پرواز می کنید. عقاید قوی و سرسختانه تان به شما این توانایی را می دهد که برای چیزی که برایتان اهمیت بسیاری دارد بجنگید. فقط مطمئن شوید که حریف خود را با دقت انتخاب کرده اید به خاطر اینکه دوست ندارید در مبارزه ای انرژی خود را هدر دهید که می دانید هیچ برنده ای ندارد. راه زیرکانه ای پیدا کنید که از طریق آن احساسات تان را بیان کرده و دیگران نیز با اشتیاق به شما گوش کنند.

متولد آذر:

اگرچه شما می توانید هر موقعیتی که به نظرتان خیلی مهم و جدی آمده است را به اندازه کافی توجیه کنید، ولی تصمیم گیری های جدیتان بیشتر از آن چیزی که فکر می کردید نیازمند دقت و تمرکز هستند. این سخن بدین معنی نیست که شما فرد دودل و شکاکی هستید، بلکه بدین معنی است که اوضاع نسبت به آن چیزی که در ظاهر به نظر می رسد پیچده تر است و به خاطر اطلاعات پیچیده و دوپهلویی که اکنون به شما رسیده به راحتی آشفته و نگران می شوید. باید بیشتر وقت بگذارید، با عجله به دنبال جواب نهایی گشتن فقط اوضاع را بدتر می کند و مشکلات بیشتری را به همراه دارد.

متولد دی:

امروز سیاره های بسیار زیادی در اطراف نشانه شما پراکنده اند و گرمایی که از سوی دیگران احساس می کنید به خاطر همین است. امروز شما توانایی این را دارید که از دیگران الهام بگیرید و منبع الهام آنها باشید، به دیگران عشق بورزید و خودتان هم مورد محبت دیگران واقع شوید. به دنبال مادیات نروید که شما را به هیچ جا نمی رسانند، فقط به ندای قلبتان گوش دهید.

متولد بهمن:

خیلی خوب است که قبل از اینکه پروژه جدیدی را شروع کرده و قدم جدیدی بردارید، زمان کافی برای فکر کردن بر روی گزینه هایی که می توانید انتخاب کنید اختصاص دهید. شما باید به دقت تصمیمات خود را سبک و سنگین کنید، عمل کردن از روی غریزه و بدون تعمق شما را به جایی نمی رساند. اگر لازم شد تصمیم فوری و عجله ای بگیرید، حتماً قبل از آن تمام نظرات مخالف و موافق را بررسی کرده و خوب مورد ارزیابی قرار دهید.

متولد اسفند:

شما امروز حتی اگر خیلی مشتاق و امیدوار هم باشید باز هم باید آرام و ساکت بمانید. اما این بدین معنی است که که چیزی آموخته اید که شما را از میزان زمان و پولی که برای کامل کردن یک پروژه نیاز دارید آگاه می سازد. البته پیدا کردن راه حل آسان برای رویارویی با واقعیت ها امری غیر ممکن است، اما بهتان توصیه می کنیم که استراحت کردن موفقیت شما را در برابر مشکلات موقتی تضمین می کند. متاسفانه امروز کارهای سخت و زیاد هیچ مشکلی از شما را دوا نمی کند! کلید موفقیت شما در سرسختی و مداومت در کار است.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *