شنبه , ۱۱ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۱ قبل از ظهر به وقت تهران

عکس/ قتل وحشیانه زن جوان در برابر چشمان دختر خردسالش به خاطر مشتی طلا

مجله انلاین دوستان :  مردی که در برابر چشمان یک دختر خردسال، مادرش را با ضربات چاقو به قتل رسانده بود، توسط پلیس دستگیر شد.

عکس/ قتل وحشیانه زن جوان در برابر چشمان دختر خردسالش به خاطر مشتی طلا
عکس/ قتل وحشیانه زن جوان در برابر چشمان دختر خردسالش به خاطر مشتی طلا
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در ساعت ۱۸:۰۰ مورخه ۲۱/۰۴/۱۳۹۴ ، از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ وقوع یک فقره درگیری منجر به جرح به کلانتری ۱۵۰ تهرانسر اعلام شد .
با حضور مأمورین کلانتری در محل درگیری واقع در فاز یک – خیابان پارک ، خاتم ۳۹ ساله ای که از ناحیه گلو و پهلوی سمت چپ مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته بود به بیمارستان منتقل اما با وجود انجام اقدامات درمانی و به علت اصابت ضربات متعدد چاقو به ناحیه گردن و همچنین پهلوی سمت چپ ، فوت کرد .
پرونده در اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ :
با تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع “قتل عمد” و به دستور بازپرس شعبه هفتم دادسرای ناحیه ۲۷ تهران ، پرونده جهت رسیدگی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت .
تحقیقات از همسایگان و فرزندان مقتول :
کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ با حضور در محل جنایت به تحقیق از شاهدان صحنه جنایت ، از جمله دو فرزند ( دختر ۱۰ ساله و پسربچه ۶ ساله ) و همسایه طبقه بالایی مقتوله پرداختند .
پسر مقتوله در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : ” در حال بازی کردن در داخل کوچه بودم که عمو سیاوش به سمت خانه ما رفت و وارد ساختمان شد ” ؛ دختر مقتوله نیز که در زمان درگیری در داخل خانه حضور داشت و شاهد صحنه چاقو خوردن مادرش بود نیز به کارآگاهان گفت : ” بهمراه مادرم در داخل خانه بودیم که عمو سیاوش قصد وارد شدن به خانه را داشت اما مادرم مانع از ورود وی به داخل خانه شد ؛ ناگهان عمو سیاوش با چاقو ، چند ضربه به مادرم زد و سپس از خانه خارج شد ” .
همسایه طبقه مقتول نیز در اظهاراتش به کارآگاهان گفت : “در داخلِ خانه بودم که با شنیدن صدای داد و فریاد و جیغ زدن های مقتوله به طبقه پائین آمدم که ناگهان جوانی حدودا ۳۰ ساله ، در داخل راه پله ها و با هل دادن من به سمت دیوار به سرعت از ساختمان خارج شد ؛ به سمت مقتوله رفتم که دیدم او از ناحیه گلو به شدت دچار خونریزی شده و یک تیغه ی چاقو نیز در داخل بدنش ( پهلوی سمت چپ مقتول ) گیر کرده است  ؛ بلافاصله با اورژانس و ۱۱۰ تماس گرفته و آنها نیز پس از حضور ، مقتوله را به بیمارستان منتقل کردند ” .
شناسایی و دستگیری قاتل :
با توجه به اظهارات فرزندان مقتوله مبنی به معرفی قاتل مادرشان بنام عمو سیاوش ، کارآگاهان به تحقیق از بستگان و دوستان خانواده مقتوله پرداخته و اطلاع پیدا کردند که سیاوش از بستگان همسر مقتوله می باشد که از حدود سه سال پیش با خواهرِ همسر مقتول ازدواج کرده است .
با شناسایی هویت قاتل بنام “سیاوش . ع” ( متولد ۱۳۶۳ ) ، کارآگاهان به محل زندگی سیاوش در شهر اندیشه مراجعه و در تحقیقات از محل اطلاع پیدا کردند که سیاوش پس از ارتکاب جنایت ، از این محل متواری شده و در حال حاضر نیز بلامکان است ؛ در ادامه اقدامات پلیسی و با تحت نظر قرار دادن محل های تردد احتمالی سیاوش ، سرانجام وی در مورخه ۳۱/۰۴/۱۳۹۴ در شهر کرج – بلوار حدادی شناسایی و قبل از هرگونه اقدام برای فرار ، دستگیر و به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل شد .
اعتراف به جنایت :
سیاوش که به مصرف موادمخدر از نوع شیشه اعتیاد دارد ، پس از انتقال به اداره دهم صراحتا به ارتکاب جنایت اعتراف و عنوان داشت : ” من در کار نصب تجهیزات ماهواری مشغول بکار بودم اما از حدود چهار ماه پیش بیکار شدم ؛ به همین علت تصمیم گرفتم تا با انجام سرقت ، هزینه های خود را تأمین کنم ؛ با اطلاع دقیقی که از وضعیت زندگی مقتوله و همسرش داشتم ، تصمیم گرفتم تا به هر شکل ممکن ، طلا و جواهرات آنها را سرقت کنم  ” .
متهم در ادامه اعترافاتش به کارآگاهان گفت : ” در مورخه ۲۱/۰۴/۱۳۹۴ ، به محل زندگی مقتوله و خانواده اش مراجعه کردم ؛ پسر مقتوله در داخل کوچه ، در حال بازی کردن با دوستانش بود و به همین علت درب ورودی ساختمان باز بود . خودم را به واحد آپارتمانی محل زندگی مقتول رسانده و زنگ خانه اش را زدم ؛ پس از باز شدن در خانه توسط مقتوله ، قصد ورود به خانه را داشتم که مقتوله مانع شد اما من با قرار دادن پا در میانه ی در ، مانع از بسته شدن آن توسط مقتوله شدم ؛ در همین زمان مقتوله شروع به داد و فریاد زدن کرد و من نیز در حالیکه بسیار ترسیده بودم ، با چاقوی همراه خود چند ضربه به سمت گردن و پهلویش پرتاب کردم که در اثر ضربه ای که به پهلوی مقتوله زدم ، دسته ی چاقو شکست . در همین زمان ، یک پسر جوان از طبقه بالایی به پایین آمد که من او را به شدت هل داده و به سرعت از خانه خارج شدم ” .
سرهنگ کارآگاه آریا حاجی زاده ، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ، با اعلام این خبر گفت : ” با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت ، قرار بازداشت موقت از سوی بازپرس محترم پرونده صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت ” .
امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *