پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۸:۲۶ قبل از ظهر به وقت تهران

عملیات آلمانی ها در شمال عراق برای فراری دادن دو زن داعشی

یک روزنامه آلمانی خبر داد بعد از آنکه ماموران امنیتی آلمانی دو زن عضو داعش را از یک زندان در شمال عراق فراری دادند دولت عراق همکاری خود را با سازمان های امنیتی و پلیس فدرال آلمان به حالت تعلیق در آورد.

http://sana.af/wp-content/uploads/2018/03/%D8%B3%D8%B3%D8%B3%D8%B3%D8%B3.jpg

روزنامه آلمانی فوکوس در گزارشی خبر داد ماموران فدرال آلمان دو زن از اعضای داعش را که در لیست خطرناکترین افراد در آلمان دسته‌بندی شده‌اند در یک عملیات سری و بدون هماهنگی با وزارت خارجه آلمان یا دولت مرکزی عراق از زندانی در شمال عراق فراری داده‌اند.

این روزنامه افزود: عملیات سری ماموران آلمانی دولت مرکزی عراق را عصبانی کرده چون معتقد است که در معرض فریب قرار گرفته است از این‌رو صدور روادید برای ماموران و بازپرسان آلمانی را که با حکم دادگاه‌های آلمان برای بازجویی از زندانیان داعش عازم عراق می‌شوند به حالت تعلیق در آورده است.

گفته می‌شود این موضوع مربوط به «زابینا اولریکش» (۳۱ ساله) و «سیبل هـ» (۳۰ ساله) تبعه‌های ترک‌تبار آلمانی است که در صدر لیست مبارزه با تروریسم آلمان قرار دارند و پیش‌تر توسط نیروهای امنیتی منطقه شمال عراق دستگیر و در زندان به سر می‌بردند.

بر اساس این گزارش، این دو زن حافظ اسرار داعش بوده و اطلاعات ذی‌قیمتی از فعالیت‌ها و ساختار سازمانی داعش در اختیار دارند./اعتمادآنلاین

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *