پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۷ بعد از ظهر به وقت تهران

شوهر شیطان صفت همسرش را تقدیم متجاوزان کرد + تصاویر

مجله انلاین دوستان :   مردی که با خانواده‌اش در حال مهاجرت به اروپا بود، به قاچاقچیان اجازه داد که به عنوان هزینه قاچاقشان، سه ماه هر روز به همسرش تعرض کنند.

این مرد شیطان صفت قرار گذاشت که در ازای این سفر، همسرش که مادر سه فرزند ۲، ۸ و ۱۳ ساله بود را به مدت ۳ ماه دراختیار آن‌ها گذارد. این فرد به جای اینکه جلوی آن‌ها را بگیرد با آن‌ها همدست شد و خود او هم مانند قاچاقچیان به آن زن بی‌گناه تعرض کرد. او خود را چنین توجیه کرد که به این علت که دیگر پولی نداشت این کار غیر انسانی را با  همسر ۳۰ ساله بی‌گناه‌اش کرد.

شوهر شیطان صفت همسرش را تقدیم متجاوزان کرد

به گزارش دیلی میل روانشناسان همدستی وی با قاچاقچیان در تعرض به همسرش را ناشی از این می‌دانند که این مرد دچار اختلال شده و همسرش را به عنوان فردی مقصر می‌داند.

این مادر رنج‌کشیده و فرزنداش در حال حاضر در برلین زندگی می‌کنند و طبق دستور پلیس همسر این فرد حق ندارد به آن‌ها نزدیک شود. با این حال او می‌ترسد که همسرش او را به خاطر خطایی که خود مرد مرتکب شده بود به قتل برساند.

شوهر شیطان صفت همسرش را تقدیم متجاوزان کرد

سوزان هونه مشاوری که زنان مهاجر را در این زمینه درمان می‌کند اعلام کرد که این خانم ۳۰ ساله دچار افسردگی شدید و اختلال پس از استرس شده‌است، یک لحظه حالش کاملا خوب است و لحظه دیگر با اشک و ناله و گاهی عصبانیت از بلاهایی که بر سرش آوردند می‌گوید.

خانم هونه ادامه داد که از این قبیل موارد برای خانم‌هایی که مهاجرت می‌کنند بسیار اتفاق می‌افتد. این خانم‌هایی که مهاجرت می‌کنند در سفر خود به اروپا،  معمولا بسیار آسیب‌پذیر هستند و به همسر یا مردان خانوادشان شدیدا وابسته‌اند.  ولی متاسفانه چنین مسائلی بسیار اتفاق می‌افتد و این زنان هیچ‌گونه امنیتی ندارند.

خانم دیگری که قصد مهاجرت به اروپا داشت می‌گویدکه او در تمام طول مسیر لباس مردانه پوشیده و هنگام خواب میزی را پشت در قرار می‌داد تا از خطر در امان بماند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *