چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۱ بعد از ظهر به وقت تهران

شعله‌ ور کردن عشق برای همسر!

برای مهمان کردن لبخند بر لب همسرتان که پیش‌نیاز داشتن زندگی عاشقانه است، لازم نیست اتفاق خارق‌العاده‌ای رخ بدهد یا کار بسیار بزرگی انجام دهید.

http://media.jamnews.ir/Original/1396/08/10/JamNewsImage14012360.jpeg

امروز بدون توجه به این‌که چند سال از زندگی مشترک‌تان گذشته است، برای همسرتان یک یادداشت بنویسید. تکرار می‌کنم لازم نیست جملاتتان خارق‌العاده و فوق‌العاده ادبی باشند چراکه کوتاه و مختصر مثل «دوستت دارم» هم عالی است. آن را روی آینه اتاق خواب یا پشت قاب موبایل همسرتان بچسبانید یا این‌که آن را کنار ظرف غذای همسرتان که با خود سر کار می‌برد، بگذارید. باور کنید همین جمله کوتاه معجزه می‌کند.

 

عشق را از همسرتان دریغ نکنید

ما در زندگی نیاز به دوست داشته شدن و دوست داشتن داریم پس این احساس زیبا را ازخودمان و همسرمان دریغ نکنیم. مهم نیست که هیچ وقت از این کارها نکرده‌اید و حتی شاید نوشتن این یادداشت برای خودتان هم عجیب به نظر برسد، مهم این است که همین یادداشت می‌تواند جرقه دوباره عشق بین شما و همسرتان باشد. پس این شانس را از خودتان و زندگی مشترک‌تان نگیرید. با خودتان قرار بگذارید حداقل یک هفته این عشق درمانی و یادداشت گذاشتن را ادامه دهید حتی اگر هیچ عکس‌العملی در روزهای اول از همسرتان دریافت نکردید اما مطمئن باشید موتور او هم کم کم گرم می‌شود و شما نیز علامت‌ها و یادداشت‌های «دوستت دارم» را خواهید دید.

 

از صدای سخن عشق ندیدم خوش‌تر

به این فکر کنید که قرار است، حداکثر چند سال در کنار یکدیگر زندگی کنیم؟ چرا باید این سال‌ها را بدون عشق سر کنیم؟ اصلا برای خودتان هم یک یادداشت بنویسید و هر روز با خودتان تکرار کنید: «از صدای سخن عشق ندیدم خوش‌تر، یادگاری که در این گنبد دوار بماند.»/خراسان

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *