چهارشنبه , ۸ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۵ قبل از ظهر به وقت تهران

سری چهارم خندوانه، از شب یلدا به روی انتن می رود

برنامه محبوب و پرمخاطب خندوانه، با اجرای رامبد جوان ازشب یلدا و ازشبکه نسیم به روی انتن خواهد رفت.

http://cdn.isna.ir/d/2016/08/14/3/57334214.jpg

 

برنامه تلویزیونی «خندوانه» از روز شنبه کار خود را برای پخش سری جدید این برنامه آغاز می‌کند.

سید علی احمدی تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «خندوانه» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛ پیرامون پخش سری چهارم این برنامه تلویزیونی گفت: رامبد جوان از شب یلدا با برنامه «خندوانه» مهمان خانه‌ها می‌شود.

وی در ادامه در خصوص تغییرات و اضافه شدن بخش‌های مختلف به این برنامه بیان کرد: در فصل جدید از «خندوانه» تغییرات چندانی ایجاد نکرده‌ایم و مخاطبان از اول دی ماه با همان شکل و شمایل همیشگی این برنامه را خواهند دید.

احمدی با بیان اینکه همچنان حضور «جناب خان» در سری چهارم «خندوانه» مشخص نشده است، درباره نقل مکان استودیوی ضبط برنامه اظهار داشت: سری چهارم «خندوانه»  محله‌ای در فرحزاد منتقل شده است و مخاطبان تغییرات «خندوانه» را در طراحی دکور و فضای اجرا می‌بینند.

تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «آیینه خانه» در خصوص شروع ضبط قسمت‌های جدید عنوان کرد: با توجه به برنامه ریزی های انجام شده، ضبط سری جدید «خندوانه» از شنبه با همان فضا و بخش‌های گذشته آغاز می شود.

احمدی در پایان با اشاره به ساعت پخش و حضور مهمانان در شب یلدا خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه ضبط برنامه کلید نخورده است،‌ مهمانان شب یلدا مشخص نشده و طبق برنامه های گذشته و تصمیم مدیران شبکه نسیم، برنامه باید از ساعت ۲۲ به روی آنتن برود.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *