چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۲ بعد از ظهر به وقت تهران

سریال «صفر بیست‌ و یک» ادامه ای ندارد

سریال «صفر بیست و یک» به کارگردانی مشترک جواد رضویان و سیامک انصاری که قرار بود در چهار فصل ۲۵ قسمتی تولید شود، در پایان فصل اول متوقف شد و ساخت آن ادامه نخواهد داشت.

 

سریال «صفر بیست‌ و یک» ادامه ای ندارد

سریال «صفر بیست و یک» به کارگردانی مشترک جواد رضویان و سیامک انصاری به تازگی در ۲۵ قسمت به تولید رسید و روی آنتن شبکه سه سیما رفت. این سریال در قسمت آخر با جمله «پایان فصل اول» خاتمه یافت و این تصور را قوت بخشید که در ادامه این ۲۵ قسمت همان طور که پیش از این هم گفته شده بود، فصل‌های بعدی ساخته خواهد شد. با این حال شبکه سه سیما قرار نیست فصل جدید این سریال را بسازد.

اما طبق آخرین اخبار شبکه سه دیگر تصمیمی برای ساخت ادامه این سریال ندارد و قرار نیست «صفر بیست و یک» فصل جدیدی داشته باشد. به ویژه که این شبکه در همان زمان پایانی پخش سریال «نجلا» و به دلیل اقبال مخاطبان اعلام کرد فصل جدید سریال را می‌سازد. از آن جایی که شبکه سه قرار نیست فصل‌های بعدی «صفر بیست و یک» را به تولید برساند و این سریال به این شبکه تعلق دارد، بعید است که سازندگان از طریق سیمافیلم هم برای شبکه دیگری اقدام به تولید ادامه سریال کنند، چراکه سیمافیلم آن چه را که در شبکه‌ها مصوب شده و قرار است به تولید برسد وارد فرایند ساخت می‌کند.
امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *