پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۵ بعد از ظهر به وقت تهران

سرقت های میلیونی برای خرید هدیه به ۲ دختر

دو پسر جوان برای خرید کادوی روز ولنتاین دست به سرقت ۱۰۰ میلیونی زدند. آن ها در غرب تهران دست به زورگیری خشونت آمیز زدند تا دختران مورد علاقه شان را خوشحال کنند. اوایل بهمن ماه وقوع زورگیری های خشن در مناطق غرب و شمال غرب تهران افزایش یافت.

پیش‌نویس خودکار

آمار سرقت ها به صورت روزانه در اداره پنجم پلیس آگاهی مورد رصد و تجزیه و تحلیل قرار گرفت و مشخص شد دو جوان که ۱۸ تا ۲۰ ساله هستند  سوار بر موتورسیکلت تندرو و با چاقو با مسدود کردن راه طعمه هایشان که بیشترشان نوجوان هستند اموال با ارزش شان را سرقت می کنند.
با بررسی پرونده های تشکیل شده فرضیه سابقه دار بودن متهمان قوت گرفت و با اطلاعات به دست آمده یکی از سارقان به نام کامبیز شناسایی شد.
ماموران با توجه به تصاویر کامبیز که توسط مال باخته ای به عنوان یکی از دزدان خشن معرفی شده بود تحقیقات برای دستگیری وی را آغاز کردند.
با توجه به سرنخ ها خیلی زود مخفیگاه کامبیز در یکی از شهرستان های جنوب غربی استان تهران، شناسایی شد و اولین متهم پرونده به صورت نامحسوس زیر نظر قرار گرفت و سرانجام در مراقبت های ویژه پلیسی مشخصات همدست وی به نام مجتبی ۱۹ ساله و مخفیگاه وی نیز شناسایی شد.
با دستور قضایی چهاردهم بهمن هر دو دزد در عملیات های همزمان و جداگانه در محدوده جنوب غربی استان تهران دستگیر شدند . دزدان اعلام کردند، به خاطر نزدیکی به ولنتاین نیاز به پول برای خرید کادو داشتیم و به فکر سرقت افتادیم، با یک موتورسیکلت به شهر تهران می آمدیم و پس از شناسایی سوژه ها در محلی خلوت در فرصتی مناسب با تهدید سلاح سرد، گوشی و اموال با ارزش مال باختگان را سرقت می کردیم. متهمان به ۱۵ سرقت در محدوده شهرهای تهران، اسلامشهر و پرند به ارزش ریالی اموال مسروقه بیش از یک میلیارد ریال اعتراف کردند.
بنا بر این گزارش،  تاکنون پنج قربانی دسیسه این زورگیران شناسایی و هر دو جوان با صدور قرار قانونی روانه زندان شده اند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *