چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۴۵ قبل از ظهر به وقت تهران

زن اسیدپاش اعدام می شود؟

زن جوان که با اسیدپاشی بر روی شوهرش مرگ او را رقم زده بود، با تایید حکم قصاصش در دیوان عالی کشور، یک قدم به مرگ نزدیک شد.

زن اسیدپاش اعدام می شود؟

 

به گزارش خبرنگار کیفری جام‌جم، آذر سال ۹۶، زنی در شهرری روی همسرش که خواب بود، اسید پاشید و او را سوزاند. این مرد به بیمارستان منتقل شد، اما به خاطر شدت سوختگی جان سپرد. به این ترتیب زن جوان بازداشت شد.
وی در تشریح جزئیات ماجرا گفت: من و همسرم از همان ابتدای زندگی مشترک با هم اختلاف داشتیم. همسرم مرد بداخلاقی بود و مدام مرا اذیت می‌کرد. صاحب یک پسر بودیم، اما همسرم به من و فرزندم خرجی نمی‌داد. به همین خاطر هر روز با هم دعوا داشتیم و آخرین بار دعوا میان من و همسرم بالا گرفت و مرا به‌شدت کتک زد. به همین‌خاطر کینه او را به دل گرفتم. من پیش از این او را تهدید به اسیدپاشی کرده بودم، اما همسرم به این حرف هیچ توجهی نکرده بود.
زن جوان ادامه داد: من آن شب تا صبح به انتقام‌گیری از همسرم فکر کردم تا این‌که نزدیک صبح تصمیم گرفتم نقشه‌ام را عملی کنم. به انباری خانه رفتم و ظرف چهار لیتری حاوی اسید را برداشتم. من با ظرف اسید بالای سر همسرم حاضر شدم. می‌خواستم او را تهدید کنم تا دست از بدرفتاری بردارد ولی همسرم با دیدن من بالای سرش، از خواب پرید و ناخواسته ظرف اسید روی بدنش ریخت. من که شوکه شده بودم، بلافاصله با اورژانس تماس گرفتم ولی کار از کار گذشته بود.
به‌دنبال اعتراف‌های این زن، وی در شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه ایستاد. در آن جلسه مادر قربانی برای عروسش حکم قصاص خواست.
سپس زن جوان در حالی که اشک می‌ریخت به دفاع پرداخت و گفت: می‌خواستم همسرم را بترسانم تا دست از بداخلاقی بردارد. بارها به او گفته بودم با اسید خودم و پسرمان را می‌سوزانم ولی با بی‌اعتنایی جوابم را داده بود. رفتارهای بد همسرم و بی‌اعتنایی‌های او به زندگی‌مان باعث شد تا دست به این کار بزنم.
با تایید سلامت روانی این زن و با درخواست اولیای دم، قضات بعد از شور، وی را به قصاص محکوم کردند. حکم مجازات زن اسیدپاش دیروز در دیوان‌عالی کشور حکم تایید خورد و پرونده برای اجرا به شعبه اجرای احکام دادسرای جنایی تهران ارسال شد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *