چهارشنبه , ۸ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۳۵ قبل از ظهر به وقت تهران

روایت‌ های دست ‌اول از حاج‌ قاسم

برنامه تلویزیونی «روایت حبیب» با استقبال مخاطبان مواجه شده است
روایت‌ های دست ‌اول از حاج‌ قاسم

مصطفی قاسمیان-برنامه «روایت حبیب» که از سه‌شنبه‌شب روی آنتن شبکه سه سیما رفته و سلسله‌ گفت وگوهایی را با دوستان و یاران شهید سلیمانی تدارک دیده، مورد استقبال مخاطبان تلویزیون واقع شده است. در این برنامه که از سوی بنیاد حفظ و نشر آثار شهید سپهبد سلیمانی تهیه شده، در قسمت نخست با محمدباقر قالیباف فرمانده لشکر ۵ نصر در دوران دفاع مقدس، قسمت دوم با محمدعلی جعفری فرمانده سابق سپاه و قسمت سوم با محمدجعفر اسدی از همرزمان شهید سلیمانی گفت‌وگو شده است. نادر طالب‌زاده که به عنوان مجری برنامه انتخاب شده، علاوه بر جایگاه شاخص در منظومه هنر انقلاب، با برنامه‌های «راز» و «عصر»، بارها سوژه‌هایی مشابه را پیگیری کرده و به موضوع، مسلط است. اگرچه این خاطرات مهمان است که موضوعیت بیشتری دارد، اما حضور طالب‌زاده به عنوان مجری، وزن گفت‌وگو را بالاتر برده است. نکته جالب آن که استودیوی برنامه «روایت حبیب»، در محل حسینیه جماران انتخاب شده؛ جایی که سال‌ها میزبان دیدارها و سخنرانی‌های امام(ره) بود و به نوعی مکتب حاج‌قاسم از این محل آغاز شده است.

نقطه ضعف مهم در پخش این برنامه، ساعت پخش غیرثابت آن در روزهای نخست بود که موجب سردرگمی مخاطبان شد. سه قسمت نخست برنامه، هر بار در ساعتی متفاوت پخش شد. قسمت اول ساعت ۲۲:۳۰، قسمت دوم ساعت ۱:۲۰ بامداد و قسمت سوم ساعت ۲۰. در ادامه شماری از واکنش‌های کاربران به این برنامه را می‌خوانید:
میرعابدینی: چقدر این برنامه خوبه. چقدر بغض کردم پای این صحبت‌ها. چقدر واو به واو از حاج قاسم گفت.
محمدی: بسیار جالب و قشنگ بود. محتوا و خاطره و گفت وگوها بسیار ویژه و جالب‌اند.
شجاعی: تشنه دیدن و شنیدن از حاج قاسم هستیم، حاج قاسم عزیزتر از جان.
حاج داوود: تماشای برنامه «روایت حبیب» و بعد از اون نگاه به تقویم که دو هفته مانده به اربعین و یاد سال قبل که همین حوالی با همسر مرحومم مشغول برنامه‌ریزی برای سفر بودیم، بغضی به گلوم انداخته که فراق و دوری حرم حسینی رو با یاد حاج‌قاسم گره زده و دواش یه روضه ا‌ست.
مهرگان: «روایت حبیب» روایت مردیه که ۴۰ سال پیوسته و بدون وقفه یکه تاز میدان دفاع از اسلام و مسلمین بود که ۳۵ سال از آن را بی نام و نشان به کشور خدمت کرد.
میثم ایرانی: خودمان شیفته مرام و مسلک و مکتب سردار شهیدمان بودیم، با «روایت حبیب» و مرور مسیر عروج حاج قاسم عزیز، دلمان هم پر کشید و ساعاتی آسمانی شدن را تجربه کردیم.
فائزه: آقای صداوسیما بدیاتو گفتم، خوبی هم بذار بگم. یک ساعت و ربع بی‌خیال همه‌چیز شدم و نشستم پای تلویزیون و «روایت حبیب» رو دیدم. روضه مجسم حاج‌قاسم بود.
امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *