سه شنبه , ۴ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۶:۳۸ بعد از ظهر به وقت تهران

رقص دختر جوان در متروی تهران جهانی شد! +عکس

مجله انلاین دوستان :   انتشار فیلمی کوتاه از رقص یک دختر جوان در قطار متروی تهران،‌ بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی و همچنین رسانه‌های خارجی پیدا کرده است!

رقص دختر جوان در متروی تهران جهانی شد! +عکس
رقص دختر جوان در متروی تهران جهانی شد! +عکس

سایت بهار نیوز نوشت؛ این فیلم که ظاهرا با گوشی موبایل در یک واگن در حال حرکت متروی تهران گرفته شده طی چند روز گذشته در بسیاری از صفحات شبکه‌های اجتماعی از جمله یوتیوب بازتاب وسیعی داشته است و تعدادی از رسانه‌های انگلیسی و فرانسوی هم اقدام به پخش آن کرده و در مورد آن، تفسیر کرده‌اند.

در این فیلم، دختری دیده می‌شود که با پخش آهنگی خارجی در یکی از واگن‌های ویژه زنان،‌ به رقص مشغول است و بانوان حاضر در واگن ناظر رقص او هستند.

۳.۳/۵ - (۱۲ امتیاز)

یک دیدگاه

  1. اجرکم عندالله خداوند به شما سلامتی و تندرست عطا بفرماید قلب جوانان وپیران ما را شاد کردی خداوند قلب شمارا شا بفرماید قلم را نبود قدرت تفصیر و زبان ناتوان از بیان وصف توست ای شیر بچه آریائی حالا اینجا یک سئوال پیش مید اگر شما خانم بزرگوار از بانک ده میلیون تومان پول نقد بگیرید حاضرید که داخل یک نایلون سفید شیک گذاشته از بانک خارج شوید تا همه ببینند که شما چقدر پول دارید صد درصد نه تنها چنین کاری را نخواهید کرد بلکه این کار را حماقت محض میدانید شما که برای پول اینقدر ارزش قائلید که نمیخواهید چشم هر کس و ناکس به دنبال پول شما نباشد بنابراین باید سرمایه وجودتان را هم مراقب باشید تا چشم نامحرم دنبالش نباشد که اگر چنین باشد روزی این سرمایه را مفت ازت میگیرند بنابراین دختر گلم مراقب باش و فریب حرف های بزک کرده کسانی را که دم از آزادی و تساوی و . . . . را میزنند نخور اینها میخواهند شرایط را برای هوسرانی خود مهیا کنند والسلام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *