سه شنبه , ۲۹ ام اسفند ماه سال ۱۴۰۲ ساعت ۹:۲۲ قبل از ظهر به وقت تهران

رفتارهای زشت و زننده سلبریتی‌ ها در حادثه زلزله کرمانشاه +عکس

آخرین خبر نوشت: زلزله هفته قبل در مناطق غربی کشور بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های داخلی و خارجی داشت. با انتشار آمار کشته‌ها و حجم بالای خسارات شوک عجیبی به کشور وارد شد. از همان ابتدا مردم و نیروهای امدادی به کمک آسیب دیدگان زلزله شتافتند. در این میان حضور چهره‌های سرشناس از جمله سلبریتی‌ها نقش مهم در کمک‌رسانی داشت، اما متاسفانه رفتارهای زننده برخی چهره‌ها انتقادات زیادی را در پی داشت. در این مطلب به برخی از این رفتارها اشاره می‌کنیم. با ما همراه باشید.

عده ای از هنرمندان در قالب کاروانی به مناطق زلزله زده رهسپار شدند.

این موضوع باعث انتقاد برخی از افراد شد که معتقد بودند چه لزومی دارد در این بحران عده‌ای که هیچ تخصصی در زمینه امدادرسانی ندارند به این نواحی سفر کنند.
زهرا اویسی، بازیگر سریال های نظیر خانه ما و خط قرمز، در این باره نوشت: امیدوارم همکارانم از من خورده نگیرن ولی، بردن گروه گروه هنرمند به اون ویرانه چه دردی از اون طفلکیها دوا میکنه، آیا اون مصیبت زده طفلک که خانه اش بر سر عزیزانش خراب شده حال و حوصله یا شوق و ذوق دیدن سوپر استار ها رو داره…؟؟!!! نه…! اون بیشتر از کشیدن دست سوپراستار بر سرش نیاز به خانه گرم، نیاز به مدرسه و خیلی چیزهای دیگه داره… این هزینه ایاب و ذهاب و پذیرایی هنرمندان رو اگر جمع کنیم خودش مبلغ چشم گیری میشه، اما دریغا…..!!!!!
وقتی پای سیاست به همه چیز باز می‌شود
ساعاتی بعد از زلزله تصاویر بسیاری از خرابی مسکن مهر منتشر شد. خیلی زود این مساله به عنوان مساله اصلی تر از زلزله در برخی رسانه ها مطرح گردید.

برخی سلبریتی‌ها هم در زمان وقوع زلزله به جای کمک و همدردی با زلزله زدگان، مسکن مهر را هدف قرار دادند و انتقادات تندی به این پروژه کردند.

محسن تنابنده، هومن سیدی، مهراب قاسمخانی، جواد خیابانی، علی ضیا، مهدی صبایی، اندیشه فولادوند از جمله این افراد بودند. تاکید بسیار زیاد این افراد به این موضوع صدای برخی از همکارانشان را هم درآورد.
فرهاد اصلانی در این خصوص نوشت: چهل و هشت ساعت از فاجعه زلزله در غرب کشور گذشت مصیبتی دیگر برای مردمی که پیشتر جزو اولین قربانیان جنگ نیز بودندبسیاری خانه هایشان ویران و بسیاری عزیزانشان را با دستان خویش به خاک سپردند اما متاسفانه دیگرانی این فاجعه را دستاویزی قرار دادند برای دعواهای کثیف سیاسی چه در داخل و چه در خارج کشور و همچنین عده ای هم در لباس دین در تریبون های رسمی در حال جعل احادیثی هستند برای توجیه این فاجعه و بی کفایتی مدیران در حال و گذشته اما درود به شرف کسانی که دراین بزنگاه به داد این مردم درد کشیده رسیدند انچنان کردند که باید چرا که زمستان نزدیک است و این عزیزان بی پناه.
منوچهر هادی هم نوشت: اکنون نوک پیکان به سمت مسکن مهر رفته و رئیس محترم جمهور بجای اینکه از خزانه دولت فوری دوهزار میلیارد اختصاص بده به کمک و امداد رسانیه مردم مسکن مهر دولت قبلی رو محکوم میکنه. حتما میگید دو هزار میلیآرد تومن پول زیادیه؟ این مبلغ متاسفانه پول خورد اختلاس کننده هاست. احمدی نژاد حداقل با مسکن مهر هزاران خانوار رو تحت پوشش قرار داد شما چه کردی آقای روحانی عزیز که خوشبختانه من رای ندادم کلا به هیچ کدام از شماها.
تهیه‌کننده برنامه «پایش» هم در واکنش به پست محسن تنابنده نوشت: جناب اقای محسن تنابنده، ساکنان مسکن مهر بخاطر بی پولی در این ساختمانها زندگی میکنند و مثل شما از بیت المال پول های بی حساب نمیگیرند تا در شمال تهران خانه لوکس بخرند. توصیف طویله از محل زندگی آنها نهایت بیشرمی و بی تربیتی شما تازه به دوران رسیده را میرساند. ضمنا محض اطلاع تان در سرپل ذهاب تخریب بنا و تلفات مسکن مهر بسیار کمتر از سایر نقاط شهر بوده است. نباید فراموش کرد اغلب ساکنان فعلی مسکن مهر قبلا در بافت های فرسوده و بناهای ضعیف سکونت داشته اند و مسکن مهر در واقع فرشته نجات آنها بوده است. خدا به سلبریتی های ما معرفت و تربیت عنایت فرماید.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *