پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۷ بعد از ظهر به وقت تهران

دلیل حرام بودن برخی از خوردنی‌ ها چیست؟

با گذشت زمان و پیشرفت های انسان در علم پزشکی دلایل حرام اعلام شدن برخی ازمواد غذایی در دین مبین اسلام شناخته شده و خواهد شد.

علت حرام بودن برخی خوردنی‌ها
رئیس مرکز تحقیقات حلال سازمان غذا و دارو با پرداختن به علت حرام بودن برخی خوردنی‌ها گفت: ایران در زمینه کارشناسی محصولات حلال از بسیاری از کشورهای دنیا بالاتر است ولی دراین زمینه نیازمند کار علمی بیشتری هستیم.
به گزارش تسنیم ، بهروز جنت رئیس مرکز تحقیقات حلال سازمان غذا و دارو با بیان اینکه موضوع حلال و حرام در همه ادیان وجود دارد و فقط در برخی جزئیات با هم تفاوت دارند، اظهار کرد: دین اسلام در سطحی بالاتر از دیگر ادیان به موضوع حلال توجه داشته است و حتی مواد غذایی که برای انسان ضرر دارند را نیز حرام اعلام کرده و انسان را به مصرف موارد حلال و سالم توصیه کرده است.

رئیس مرکز تحقیقات حلال سازمان غذا و دارو ادامه داد: با گذشت زمان و افزایش علوم بشر دلایل حرام اعلام شدن برخی مواد غذایی در دین اسلام شناخته شده و خواهد شد.

جنت همچنین عنوان کرد: با توجه به تولید مواد غذایی در سراسر دنیا و ارسال آن به دیگر کشورها ضرورت دارد تا برای شناخت و آگاهی مردم از حلیت مواد غذایی از نشان حلال استفاده شود و این نشان در بسیاری از کشورهای دنیا شناخته شده است .

رئیس مرکز تحقیقات حلال سازمان غذا و دارو خاطرنشان کرد: ما در زمینه کارشناسی محصولات حلال از بسیاری از کشورهای دنیا بالاتر هستیم ولی دراین زمینه نیازمند کار علمی بیشتری هستیم.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *