پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۲۳ قبل از ظهر به وقت تهران

دستگیری مظنون به فریب دختر ۱۴‌ساله در غرب کشور

ماجرا از فیلمی ده دقیقه‌ای آغاز شد. فیلمی که خیلی زود در فضای مجازی منتشر و واکنش‌ها به آن آغاز شد. در این فیلم مرد میانسالی از فریب دختر ۱۴‌ساله‌اش از سوی مردی ۶۱‌ساله خبر می‌دهد و از رئیس قوه‌قضائیه درخواست کمک می کند تا متهم دستگیر و سرنوشت دخترش مشخص شود.

دستگیری مظنون به فریب دختر 14‌ساله در غرب کشور

چند روز بعد از انتشار این فیلم، پدر شیما با انتشار پستی در اینستاگرام از دستگیری متهم با دستور دادستان تهران خبر داد و اعلام کرد: تحقیقات از متهم در پلیس آگاهی تهران ادامه دارد.
سه سال از ماجرای ناپدید شدن شیما می‌گذرد و پدر هنوز امید دارد که دخترش را زنده پیدا کند . او در گفت‌و‌گو با جام‌جم می‌گوید: دخترم خرداد سال ۹۶ ناپدید شد و در این مدت خیلی تلاش کردم تا او را پیدا کنم. سایه به سایه محل‌هایی که رفته بود را بررسی کردم تا این‌که به مرد ۶۱‌ساله رسیدم که آخرین بار دخترم با او دیده شده بود.
وی افزود: شیما بعد از دوستی با پسری فریب او را خورده و از خانه فرار می‌کند اما در پایانه مسافربری بیهقی گرفتار این مرد می‌شود. با سختی زیاد هویت او را پیدا کردم اما وقتی دستگیر شد در ابتدا منکر همه چیز بود، اما در ادامه گفت که دخترم را در محله نظام‌آباد پیاده کرده است. وقتی این ادعایش رد شد ، متوجه شدیم او مدتی دخترم را در خانه‌اش زندانی و به شیشه معتاد کرده است.
وی ادامه داد: متهم با دروغ‌پردازی‌هایش و انکار اطلاع‌داشتن از سرنوشت دخترم، توانست آزاد شود، به همین خاطر با انتشار فیلمی از رئیس قوه قضائیه درخواست کمک کردم که با دستور دادستان تهران رسیدگی دوباره به پرونده از سر گرفته شد و ماموران او را در غرب کشور دستگیر کردند.
آنطور که من متوجه شدم او قصد فرار از کشور را داشت. دو روز قبل او را به تهران منتقل کردند و تحقیقات در پلیس آگاهی ادامه دارد. به من گفته‌اند دخترم به احتمال زیاد به قتل رسیده، اما من هنوز امید دارم که بتوانم دوباره شیما را پیدا کنم.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *