سه شنبه , ۷ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۷ بعد از ظهر به وقت تهران

دستگیری سارقان مسلح طلافروشی در ارومیه

https://www.eghtesadbartar.com/wp-content/uploads/2017/01/1-2.jpg

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی: دراین سرفت که در ساعت سه بامداد ۱۶ آبان ماه جاری در بازار سنتی طلافروشی خیابان امام خمینی (ره) انجام شده است سارقان مقدار هشت کیلو و ۲۰۰ گرم طلا را به سرقت برده بودند

این افراد مسلح ۸ نفر بودند که در ۲۴ ساعت گذشته شناسایی و دستگیر شدند.

این سارقان دست و پا و دهن نگهبان بازار را بسته و پس از شکستن درب مغازه طلا فروشی، این میزان طلا به ارزش ۳۰ میلیارد ریال را سرقت کرده بودند.

ماموران با استفاده از تجهیزات و با روش های علمی و آزمایشی توانستند ابتدا ۲ نفر از سارقان را شناسایی کنند و این ۲ نفر پس از دستگیری به همدستی با ۶ نفر دیگر اعتراف کردند.

هر هشت نفر سارقان دستگیر شدند و در تحقیقات بعدی مشخص شد که سه نفر از متهمان، سارقان اصلی و چهار نفر دیگر در نگهداری طلاها مشارکت داشتند.
از سارقان ۲ قبضه سلاح جنگی از جمله یک قبضه کلاشینکف و یک قبضه کلت کمری با ۱۶۰ فشنگ جنگی کشف و ضبط شد. / ایرنا

امتیاز دهید!

یک دیدگاه

  1. ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت | ۲۷ ام آبان سال ۱۳۹۷ در ۶:۰۰ بعد از ظهر

    نگاه مردم به تامین امنیت منزل و محل کار بسیار ساده اندیشانه است و همین باعث افزایش سرقتها شده.

    همه به اشتباه تصور میکنند که زیر و بم تجهیز منزل و محل کارشون را به سیستمهای امنیتی میدونن در حالیکه واقعا این طور نیست. چرا که نه تنها مردم عادی نمیدونن بلکه بسیاری از افرادی که باید بدونن هم نمیدونن، از جمله کلید سازها یا فروشندگان سیستمهایی که حفاظتی شناخته میشوند و …

    برای مثال اگر صاحب این طلافروشی به جای گاوصندوقی که مورد سرقت قرار گرفته، گاوصندوق ضد دیلم که مجهز به قفل ضد زورگیری باشه که ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت داشته باشه داشت، دیگه حتی اگر درب مغازه هم باز میموند و سارقین بدون نیاز به شکستن قفل مغازه وارد طلافروشی میشدند، باز هم نمیتونستن چیزی سرقت کنند و تازه اگر سرقت هم میکردن، فروشنده گاوصندوقی که ضمانت پرداخت خسارت در صورت وقوع سرقت داشته باید خسارت طلافروش را میداد ولی طلافروشها فکر میکنند ….

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *