سه شنبه , ۷ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۹ بعد از ظهر به وقت تهران

دستور تهیه یک سالاد ماکارونی متفاوت و خوشمزه

اگر عاشق سالاد ماکارونی هستید، این سالاد را هم امتحان کنید. سالاد پاستا و بادام هندی با طعم اسفناج و مرغی که دارد، طعم هیجان‌انگیزی به آن می‌دهد.

%postname%

 

مواد لازم برای ۴ نفر

 

۳۵۰ گرم پاستای شکل دار
۱ پیمانه سس فرانسوی
۲ /۱ پیمانه سس ماست
۱ قاشق چای خوری سس خردل
۱ پیمانه گوجه‌فرنگی گیلاسی
۲ عدد فیله مرغ
۳ پیمانه اسفناج
۱ قاشق سوپخوری آب‌لیمو
۱٫۲ پیمانه بادام‌هندی خرد شده
به میزان لازم نمک و فلفل
به میزان لازم روغن

 

%postname%

 

طرز تهیه سالاد ماکارونی :

 

برای درست کردن این سالاد خوشمزه ابتدا فیله‌های مرغ را آغشته به نمک و فلفل کرده، سرخ کنید. بعد از خوب سرخ شدن آنها را به‌صورت تکه‌های یک سانتی خرد کنید. سپس در این میان در یک قابلمه مقداری آب بریزید و آن را روی حرارت قرار دهید تا جوش بیاید،

 

سپس پاستا را همراه با کمی نمک و روغن داخل آن بریزید و صبر کنید تا نرم شود. بعد آن را آبکشی کنید. در این مرحله در یک کاسه سس فرانسوی، سس ماست و سس خردل را همراه با آب‌لیمو بریزید و خوب با هم مخلوط کنید تا سس سالاد آماده شود.

 

%postname%

 

حالا سس را داخل یخچال قرار دهید تا خنک شود. توجه کنید اسفناج‌ها را بعد از شست‌وشو در سبدی بریزید تا کاملا خشک شوند، سپس آنها را کمی خرد کنید. اسفناج خرد شده را همراه بادام هندی خرد شده، پاستا و تکه‌های مرغ داخل یک ظرف مناسب بریزید.

 

گوجه‌ها را هم از وسط نصف کنید. آنها را هم داخل ظرف بریزید. مواد را خوب با هم مخلوط کنید. مقداری نمک و فلفل هم اضافه کنید. در نهایت موقع سرو، سس را روی سالاد بریزید و به‌آرامی هم بزنید تا سس به خورد مواد برود. سالاد را داخل یخچال قرار دهید تا خنک شود، سپس آن را سرو کنید.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *