پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۹ بعد از ظهر به وقت تهران

در این کشور کسی دوست ندارد صاحب خانه شود!

جالب است بدانید در کشور آلمان «اجاره نامه‌ها» تاریخ پایان ندارند و به اصطلاح دائمی هستند! یعنی وقتی خانه خود را اجاره می‌دهید تنها در صورتی می‌توانید مستاجر خود را بلند کنید که شما خود بخواهید در آن خانه ساکن شوید، و این خود نیز مستلزم شرایطی است و آن این است که شما خانه دیگری نداشته باشید و یا اینکه مستاجرتان با ترک خانه در تامین زندگی خود دچار مشکل نشود در غیر این صورت دادگاه به او زمانی طولانی تر مثلا چند سال می‌دهد. لازم به ذکر است که مبلغ اجاره در آلمان سالانه افزایش نمی‌یابد، بلکه شما هر سه سال و با توجه به تورم فقط می‌توانید تا سقف ۱۵٪ مبلغ اجاره را بالا ببرید.

المان با ۸۳ میلیون جمعیت یکی از ۵ کشور پیشرفته دنیا محسوب می شود.

نخستین حضور جامعهٔ انسانی در سرزمین امروزی آلمان به حدود ۱۳۰٬۰۰۰ تا ۲۳۰٬۰۰۰ سال پیش و انسان‌های نئاندرتال بازمی‌گردد. رمی‌ها نخستین گروه از انسان‌های متمدن بودند، که در آلمان ساکن شدند. تا سال ۸۰۰ میلادی آلمان حکومت مقتدری نداشت و مورد تاخت و تاز همسایه‌ها بود.

آلمان در دو جنگ جهانی اول و دوم نقش برجسته‌ای داشت و در پی این دو جنگ آسیب‌های فراوانی را متحمّل شد. پس از پایان جنگ با وام‌هایی که از کشورهای متفق گرفت، توانست کشور را بازسازی کند. جمهوری فدرال آلمان اکنون یکی از اعضای سازمان ملل متحد، ناتو، کشورهای گروه هشت و گروه پنج به علاوه یک بوده و از بنیانگذاران اتحادیه اروپا است.

در این کشور کسی دوست ندارد صاحب خانه شود!

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *