پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۵۱ بعد از ظهر به وقت تهران

دردسرهای عمل جراحی زیبایی برای دختر جوان + تصاویر

عمل زیبایی برای دختر چینی دردسرساز شد و او را چند ساعت در فرودگاه معطل کرد. این دختر جوان که به تازگی عمل زیبایی انجام داده بود با مشکل عدم تطبیق عکس و چهره اش روبرو شد و تشخیص هویت این دختر چند ساعت طول کشید. 

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان؛ عمل جراحی پلاستیک صورت دختر چینی، وی  را در یکی از فرودگاه های چین به دردسر انداخت. “ژانگ” ۲۸ ساله که قصد پرواز با یک هواپیما از “چنگدو” به “شانگهای” را داشت بدلیل عدم شباهت عکس کارت شناسایی با ظاهرش از پرواز منع شد. این دختر با اعلام عدم تطابق عکس شناسایی وی با ظاهر کنونی اش توسط  سیستم تشخیص چهره فرودگاه، در در پشت ایستگاه امنیتی متوقف شد.

تغییر قیافه دختران جوان پس از عمل جراحی، دردسرساز شد + تصاویر

ژانگ در مصاحبه با یکی از رسانه های چین گفت که پس از این اتفاق تلاش کرد ماموران امنیتی فرودگاه را در جریان عمل زیبایی صورتش قرار داده  و آنها را متقاعد کند اما موفق به این کار نشد. آنها این دختر را برای تشخیص هویت به پلیس فرودگاه تحویل دادند.” تایید هویت ژانگ توسط پلیس حدود ۴ ساعت بطول انجامید و به وی سرانجام اجازه خروج از ایستگاه پلیس داده شد اما هواپیما فرودگاه را ترک کرده بود.

گفتنی است؛ اواخر اکتبر نیز سه خواهر چینی نیز بدلیل عمل جراحی زیبایی و عدم تطابق عکس کارت شناسایی با ظاهر آنها در یکی از فرودگاه های کره جنوبی گرفتار شدند.

تغییر قیافه دختران جوان پس از عمل جراحی، دردسرساز شد + تصاویر

دردسرهای عمل جراحی زیبایی برای دختر جوان

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *