پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۱ قبل از ظهر به وقت تهران

داستان و بازیگران سریال نوروزی تعطیلات رویایی +عکس

سلفی جالب ارسلان قاسمی به همراه خاطره حاتمی و مریم معصومی در پشت صحنه مجموعه تلویزیونی تعطیلات رویایی را مشاهده می کنید.

داستان و بازیگران سریال نوروزی تعطیلات رویایی

علیرضا امینی کارگردان جوان کشورمان امسال با سریال تعطیلات رویایی در نوروز ۹۷ مهمان خانه های مردم میشود.

این سریال با نام پیشین افتاده ها این روزها در حال ادامه تصویربرداری برای رسیدن به پخش در نوروز ۹۷ است.سریال تعطیلات رویایی

تصویربرداری سریال نوروزی «تعطیلات رویایی» به کارگردانی علیرضا امینی که پیش از این «افتاده ها» نام داشت در شهر شیراز به پایان رسید.

عوامل این سریال نوروزی امروز یکشنبه ۲۴ دی ماه به تهران بازمی گردند تا بعد از استراحتی کوتاه برای ادامه تصویربرداری سریال به کیش بروند.

بخش بیشتر سریال در کیش ضبط می شود و تاکنون بیش از ۱۰ جلسه از این مجموعه تلویزیونی در شیراز و در اماکن تاریخی این شهر تصویربرداری شده است.

تاکنون حضور محمدرضا شریفی نیا، افسانه بایگان، علی صادقی، مریم معصومی، علی اوجی، خاطره حاتمی و ارسلان قاسمی در این سریال قطعی شده است.

این سریال که ویژه نوروز ۱۳۹۷ می باشد در پانزده قسمت برای پخش در شبکه ی دوم سیما تولید می شود.

این سریال مضمونی اجتماعی دارد و در خلاصه داستان آن آمده است : داستان ۲ برادر است که هر کدام در مسیر علم و ثروت به موفقیت هایی رسیده اند و در ایام نوروز تصمیم می گیرند به داوت یکی از برادرها به صورت زمینی به کیش سفر کنند و در این مسیر اتفاقاتی به رخ خواهد پیوست .

۱.۵/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *