چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۰:۳۰ قبل از ظهر به وقت تهران

داربی اصفهان را سپاهان برد/ از اعتراض به آذری تا دود ناشی از مصرف سیگار

هواداران ذوب‌آهن بعد از بازی این تیم مقابل سپاهان به سعید آذری بابت اشتباهات داوری‌ای که علیه این تیم رخ می‌دهد، اعتراض کردند.

https://cdn.isna.ir/d/2018/03/06/3/57649945.jpg

به گزارش ایسنا، تیم‌های ذوب‌آهن و سپاهان در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر فوتبال داربی اصفهان را در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار کردند که این دیدار در نهایت با پیروزی ۲ بر یک سپاهان به اتمام رسید.

در این دیدار حدود ۱۰ هزار هوادار در ورزشگاه فولادشهر حاضر شده بودند که با وجود برگزاری بازی در ورزشگاه خانگی ذوب‌آهن، تعداد تماشاگران سپاهان بیشتر بود. پیش از آغاز بازی بازیکنان ذوب آهن به سمت نیمکت سپاهان رفتند تا به امیر قلعه‌نویی سرمربی فصل گذشته سبزپوشان اصفهانی خوش‌آمدگویی کنند.

از تیم سپاهان هم استنلی کی‌روش که فصل گذشته در ذوب آهن توپ زده بود به سمت نیمکت تیم سابقش رفت و با اعضای تیم ذوب آهن خوش و بش کرد.

نکته جالب در نیمه نخست این بازی تجمع عکاسان پشت دروازه سپاهان بود اما آن‌ها در محاسبات‌شان اشتباه کردند و در این نیمه ذوب‌آهن دو گل از سپاهان دریافت کرد.

در نیمه دوم احسان بدیعی مدیر رسانه‌ای ذوب آهن به خاطر اعتراضی که به داور داشت از نیمکت تیمش اخراج شد. همچنین بازیکنان دو تیم در داخل زمین با هم درگیری داشتند که نتیجه آن اخراج زبیر نیک‌نفس از تیم ذوب آهن شد. همچنین قاسم حدادی فر کاپیتان ذوب آهن و دروازه‌بان ذخیره این تیم از داور بازی کارت زرد دریافت کرد.

در فضای ورزشگاه فولادشهر به خاطر مصرف زیاد سیگار دود، کاملا مشهود بود.

در پایان این دیدار هواداران ذوب‌آهن از سعید آذری مدیرعامل این باشگاه انتقاد کردند و از او خواستند تا نسبت به داوری‌هایی که علیه این تیم صورت می‌گیرد واکنش داشته باشد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *