پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۴۸ بعد از ظهر به وقت تهران

خواننده‌ای که برای دیدن مادرش به ایران بازگشت!

فریدون آسرایی درباره برگشتن خود به ایران با وجود شرایط خوب برای او در خارج از کشور اظهار کرد: من نیامده بودم که در ایران ماندگار شوم بلکه برای دیدار با خانواده ام به وطنم برگشتم، اما بعد تصمیم گرفتم آلبومم را در ایران تهیه و تنظیم کنم و، چون تهیه این آلبوم زمان زیادی وقت گرفت به ماندنم در وطن منجر شد. شعار نمی‌دهم و غلو نمی‌کنم، به ایران برای دیدار مادرم آمده بودم، ولی وابسته به خاک ایران و هموطنانم شدم.

https://www.fardanews.com/files/fa/news/1397/2/4/753491_171.jpg

خبرگزاری میزان: خواننده برتر جشنواره سین سیما گفت: من تلاش کردم طوری در عرصه موسیقی حرکت کنم که در ورود خوانندگان متعدد و ترانه‌های بی شمار محو نشوم. طوری حرکت کرده ام که همواره در این عرصه ماندگار باشم.

فریدون آسرایی خواننده موسیقی پاپ درباره وضعیت موسیقی در کشورمان گفت: امروز به صورت همزمان چندین خواننده از سوی خوانندگان مورد استقبال قرار می‌گیرند. سالن‌های کنسرت با حضور زیاد مخاطبان روبرو می‌شوند.

وی در همین راستا افزود: گروه‌های مختلف فراوانی با پسوند “بند” وارد عرصه موسیقی شده اند که فضای رقابت در موسیقی را بیشتر کرده اند. ترانه‌های شاد بیشتر شده است و فضای امروز جامعه ما را شکل داده اند.

این خواننده درباره تاثیر فضای مجازی در موفقیت خوانندگان اظهار کرد: اینکه خواننده‌ای معروف می‌شود حتما توانایی‌هایی داشته و نمی‌توان گفت: صرفا فضای مجازی در موفقیت او موثر است. گروه‌هایی که “بند” دارند توسط تهیه کنندگان بیشتر روی شان سرمایه گذاری شده است و در این باره تبلیغات کرده اند.

آسرایی به کیفیت آثار و استقبال مخاطب اشاره کرد و افزود: مخاطب در بسیاری مواقع به دنبال کیفیت عالی نمی‌رود بلکه ممکن است اثری با کیفیتی معمولی گوش بدهند.

وی ادامه داد: خواننده باید در عرصه موسیقی طوری کار کند که همه جزییات استاندارد کار را رعایت کند یعنی هم کیفیت و هم سلیقه مخاطب را در نظر داشته باشد. باید خواننده همانگونه که ترانه‌های خوب را انتخاب می‌کند در موضوعات آن نیز به روز باشد و در مرحله بعد تنظیمات آن نیز کیفیت خوب خود را داشته باشد همچنین در کنار این مسئله باید با جامعه همراه باشد و نمی‌تواند جلوتر از جامعه یا عقب‌تر از آن فعالیت کند.

خواننده تیتراژ برنامه “وقتشه” درباره همراه نبودن خواننده با جامعه تصریح کرد: اگر خواننده از جامعه خیلی جلو باشد ممکن است مخاطب منظور و هدف کار را متوجه نشود و اگر به عقب برود یعنی به گذشته بازگردد مخاطبان به آن اثر توجه نمی‌کنند به همین دلیل باید خواننده به روز باشد. به روز بودن و کیفیت داشتن ترانه می‌تواند یک خواننده را موفق کند و اگر این دو رعایت شود و موفقی رخ ندهد، اشکال کار از خواننده است.

آسرایی افزود: خواننده‌ها و چهره‌های جدیدی به عرصه موسیقی ورود کرده اند که خوب می‌خوانند و مردم نیز سلیقه شان به سمت آنان است.

وی به تازگی و ماندگاری در موسیقی اشاره کرد و در این باره توضیح داد: این واقعیت را من و امثال من باید قبول کنیم که هر چیزی دوران خود را دارد. در این میان آنچه مهم است این است اثری تولید شود که ماندنی باشد و ماندگار شود. من تلاش کردم طوری در عرصه موسیقی حرکت کنم که در ورود خوانندگان متعدد و ترانه‌های بی شمار محو نشوم. طوری حرکت کرده ام که همواره در این عرصه ماندگار باشم.

این خواننده موسیقی پاپ درباره برگشتن خود به ایران با وجود شرایط خوب برای او در خارج از کشور اظهار کرد: من نیامده بودم که در ایران ماندگار شوم بلکه برای دیدار با خانواده ام به وطنم برگشتم، اما بعد تصمیم گرفتم آلبومم را در ایران تهیه و تنظیم کنم و، چون تهیه این آلبوم زمان زیادی وقت گرفت به ماندنم در وطن منجر شد. شعار نمی‌دهم و غلو نمی‌کنم، به ایران برای دیدار مادرم آمده بودم، ولی وابسته به خاک ایران و هموطنانم شدم.

آسرایی خاطرنشان کرد: احساس خوشحالی می‌کنم که خداوند مرا بسیار دوست داشت تا در سال‌های پایانی زندگی مادرم به ایران برگردم و در کنار او باشم تا در کنار هموطنانم در عرصه موسیقی فعالیت کنم.

۴/۵ - (۲ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *