چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۸ بعد از ظهر به وقت تهران

خداحافظ اسطوره ؛ آندره آ پیرلو کفش هایش را آویخت +عکس

آندره آ پیرلو ستاره سابق تیم های اینتر، میلان و یونتووس به طور رسمی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. بازیکن ملی پوش ایتالیایی پس از دیدار نیویورک سیتی آمریکا با کلمبوس از دنیای فوتبال خداحافظی کرد. 

آندره‌آ پیرلو

ستاره پیشین تیم‌های اینتر، میلان و یوونتوس به دوران حرفه‌ای خود رسماً پایان داد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، آندره‌آ پیرلو پس از بازی نیویورک‌سیتی آمریکا با کلمبوس کرو در لیگ MLS به طور رسمی به دوران حرفه‌ای خود پایان داد.

هافبک پیشین تیم‌های میلان، یوونتوس و تیم ملی ایتالیا در رده باشگاهی ۶ بار قهرمانی در سری A و دو قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرده است و با تیم ملی فوتبال ایتالیا در جام جهانی ۲۰۰۶ نیز به قهرمانی رسید. پیرلوی ۳۸ ساله که در سال ۲۰۱۵ از یوونتوس جدا و به تیم نیو‌یورک‌سیتی در لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا (MLS) پیوسته بود.

پیرلو با انتشار پیامی در حساب کاربری‌اش در «توئیتر» نوشت: آخرین بازی ام در MLS. دوران بازیگری‌ام در نیویورک‌سیتی به پایان رسید. تمایل دارم از تمامی کسانی که در این شهر فوق‌العاده نسبت به من مهر ورزیدند و حمایت کردند، قدردانی کنم. از حمایت فوق‌العاده شما متشکرم. از کادر فنی و اعضای باشگاه و هم‌تیمی‌هایم متشکرم. دوران حرفه‌ای من نه‌ تنها در نیویورک‌سیتی، بلکه سفر من به عنوان بازیکن فوتبال نیز به پایان راه رسید.

وی تأکید کرد: به همین دلیل مایلم از این فرصت استفاده کنم و از خانواده‌ام و فرزندام بابت حمایت و عشقی که همیشه به من ورزیدند، از تیم‌هایی که افتخار بازی برای ‌آنها را داشتم، از بازیکنانی که در کنارشان بازی کردم، از تمامی افرادی که باعث شدند چنین دوران حرفه‌ای برایم رقم بخورد و از تمامی هواداران در سرتاسر جهان که همیشه از من حمایت کردند، تشکر کنم. همیشه در قلب من جای دارید.

 

خداحافظ اسطوره / آندره آ پیرلو کفش هایش را آویخت

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *