پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۹ بعد از ظهر به وقت تهران

خارجی‌ های پرسپولیس سرشان بی‌ کلاه ماند!

چندی پیش بود که پس از گرانی ارز و دلار حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل پرسپولیس گفت: «ارز دولتی دیگر جمع شده است و باید همه پرداختی‌ها به بازیکنان و مربیان خارجی خود را با قیمت روز پرداخت کنیم.» همین مسئله امروز به دردسر بزرگی برای باشگاه پرسپولیس تبدیل شده است.

http://www.mizanonline.com/files/fa/news/1396/12/29/1566463_730.jpg

نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا در کادر فنی خود برانکو و زلاتکو ایوانکوویچ، ایگور پانادیچ و مارکو استیلینوویچ را دارد که همگی قراردادی دلاری دارند، همین طور که بوژیدار رادوشوویچ، گادوین منشا و البته بشار رسن که هر سه به مشکلاتی برخورده اند و حتی شنیدیم دروازه‌بان کروات و مهاجم اهل نیجریه ملاقات‌هایی هم با گرشاسبی داشته‌اند.

در همین راستا شنیدیم مسئولان پرسپولیس پول‌هایی که از اسپانسر گرفته‌اند را به امید دریافت ارز دولتی به بازیکنان ایرانی پرسپولیس پرداخت کرده‌اند در حالی که خبری از ارز دولتی نیست! حمیدرضا گرشاسبی حالا در آستانه دیدار حساس مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر الدحیل با مشکل بسیار بزرگی مواجه شده است.

اگر کادر فنی پرسپولیس به خاطر برانکو خیلی اعتراض نمی‌کنند، اما بازیکنان خارجی این تیم با مشکلات فراوانی مواجه شده‌اند.

بوژیدار رادوشوویچ و گادوین منشا متأهل بوده و نمی‌توانند بدون دستمزد خانه و خانواده خود را اداره کنند. خلاصه مهاجم آفریقایی که نه تنها برای همسر و فرزندش در ایتالیا پول می‌فرستد بلکه تأمین هزینه زندگی خانواده خودش در نیجریه هم بر عهده اوست. بی‌پولی و عدم پرداخت به بازیکنان خارجی آن هم در آستانه دیدار حساس و نفسگیر مقابل الدحیل قطر می‌تواند لطمات جبران‌ناپذیری به پرسپولیس بزند.
منبع: خبرورزشی

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *