پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۵:۲۴ بعد از ظهر به وقت تهران

حکم اعدام برای عامل قتل هولناک دره تاریک

مجله انلاین دوستان : چهارم دی ماه سال ۹۰ مردی با مراجعه به اداره آگاهی شهریار با طرح شکایتی گفت: شامگاه دیروز برادرم به نام صمد به همراه دوستانش به مهمانی رفت اما دیگر بازنگشت. چندین بار با شماره تلفن همراه صمد تماس گرفتم اما او پاسخگو نیست. 

حکم اعدام برای عامل قتل هولناک دره تاریک
حکم اعدام برای عامل قتل هولناک دره تاریک


وی افزود: ۱۰ روز قبل زن همسایه به مقابل خانه ام آمد و از برادرم شکایت کرد. او مدعی بود صمد مزاحم دخترش شده است. 

در ادامه تحقیقات کارآگاهان یکی از دوستان صمد به نام انوشیروان را دستگیر کردند که او در بازجویی ها راز قتل پسر جوان را فاش کرد. 

وی در تحقیقات اظهار داشت: چند روز قبل یکی از دوستانم به نام فرشید در حالی که ناراحت بود سراغ من آمد و مدعی شد صمد با همسر او ارتباط دارد. فرشید همچنین ادعا کرد صمد از ارتباطش با همسر او فیلم و عکس تهیه کرده است. قرار بود من صمد را گوشمالی دهم و در برابر این کار دستمزد بگیرم. انوشیروان ادامه داد: پس از قبول این پیشنهاد موضوع را با دو تن از دوستانم به نام های روح الله و توکل در میان گذاشتم. طبق نقشه صمد را به بهانه یافتن عتیقه به دره ای تاریک در شهریار برده و او را با ضربه های چاقو کشتیم بعد هم جنازه را با بنزین آتش زدیم. 

با اعترافات انوشیروان، روح الله، توکل، فرشید و پدر و عموی همسر فرشید دستگیر شدند. با تکمیل تحقیقات پرونده برای رسیدگی به شعبه ۷۴ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد که انوشیروان در جلسه دادگاه مدعی شد قرار بود برای کشتن صمد ۷۰ میلیون تومان از فرشید دریافت کند. 

در ادامه دیگر متهمان پرونده در جایگاه قرار گرفته و به دفاع از خود پرداختند. پس از آخرین دفاعیات متهمان، قضات دادگاه وارد شور شده و انوشیروان را به قصاص محکوم کردند. متهمان ردیف دوم تا ششم نیز به زندان محکوم شدند. 

با اعتراض متهمان، پرونده برای رسیدگی به شعبه هفتم دیوان عالی کشور فرستاده شد که قضات دیوان عالی کشور حکم انوشیروان را تایید کردند اما حکم دیگر متهمان پرونده از سوی قضات نقض شد. 

قرار است ۵ متهم به زودی در شعبه ۷۱ دادگاه کیفری پای میز محاکمه قرار بگیرند./باشگاه خبرنگاران

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *