پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۸ قبل از ظهر به وقت تهران

حضور نگین میرزایی درسریال «پایتخت ۵» حاشیه ساز شد +عکس

حذف نام نگین میرزایی در بازپخش سریال «پایتخت۵»/انتشار اخبار همکاری این بازیگر با شبکه جم در ساعات گذشته در فضای مجازی حاشیه ساز شده بود/پیش از این نام امیرحسین قاسمی هم از تیتراژ حذف شده بود.

براساس ادعا‌های منتشره در فضای مجازی، «بازیگر بی حجابِ سریال پایتخت، یک ایرانی به نام نگین میرزایی منشی سعید کریمیان موسس شبکه‌های جم و خود از افراد موثر این شبکه است.»

کریمیان شامگاه ۹ اردیبهشت سال ۱۳۹۶، هنگام خروج از محل کار خود، در خودروی شخصی اش در استانبول و در محلهٔ ساری‌یر مورد حملهٔ مسلحانه قرار گرفت و به قتل رسید. برخی از رسانه‌ها از اصابت ۲۷ گلوله به خودروی وی اشاره دارند. در زمان ترور، شریک کویتیِ وی نیز در خودرو بود که او نیز کشته شد.

نکته جالب اینکه برخلاف ادعای این زن در سریال «پایتخت»، او یک ایرانی است و نه ترک، و احتمالا همین وارونگی حقیقت، باعث شده او برخلاف قوانین تلویزیون، بدون حجاب در تلویزیون ظاهر شود! چرا که از نظر تلویزیون، صرفاً حضور زن غیر ایرانی بدون حجاب، بلااشکال است.

نگین میرزایی متولد ایران و در حال حاضر ساکن آنتالیا ترکیه می باشد، البته او در برخی از نمایش های تئاتری در تهران در جند ماه گذشته نیز بازی کرده است

اطلاعات زیادی از این بازیگر در دست نیست او شبکه های اجتماعی خود را بسته است ولی عکس های بی حجاب نگین میرزایی در فیسبوکش همچنان نمایان است

 

۲/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *