پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۳ بعد از ظهر به وقت تهران

حاج ‌قاسم در فیلم تازه حاتمی ‌کیا؟

موضوع فیلم تازه ابراهیم حاتمی‌کیا، بحث‌هایی را در محافل سینمایی به وجود آورده است.

حاج ‌قاسم در فیلم تازه حاتمی ‌کیا؟

صبح دیروز فرهاد عشوندی خبرنگار در توئیتی درباره موضوع فیلم بعدی ابراهیم حاتمی‌کیا نوشت: «بعد از توافق زینب سلیمانی با ابراهیم حاتمی‌کیا، اولین پروژه درباره حاج‌قاسم سلیمانی از چند روز دیگه رسما شروع می شه.» اگرچه در این توئیت، به سازمان هنری-رسانه‌ای اوج تهیه‌کننده آثار اخیر حاتمی‌کیا اشاره‌ای نشده بود، اما چند ساعت بعد مدیر روابط عمومی این سازمان در توئیتی، این خبر را تکذیب کرد و نوشت: «برخلاف ادعای مطرح‌شده، فیلم جدید ابراهیم حاتمی‌کیا درباره حاج‌قاسم نیست؛ خانم سلیمانی هم در این خصوص توافقی با ایشان نداشته‌اند.»
عصر دیروز سایت خبری سینماآنلاین اطلاعات جدیدی را درباره این پروژه منتشر کرد. این رسانه نوشت: بر اساس اطلاعات به‌دست‌آمده، حاتمی‌کیا از مدتی قبل مشغول کار روی یک فیلم بزرگ و بیگ‌پروداکشن با موضوع محور مقاومت است که احتمالاً بخش‌هایی از آن در سوریه و عراق فیلم برداری خواهد شد ، چندی قبل نیز بازدیدهایی از لوکیشن‌های مدنظرش داشته است و شهید سلیمانی نیز یکی از شخصیت های فیلم او محسوب می‌شود. بنابراین و برخلاف برخی اخبار منتشرشده، فیلم جدید سازنده «آژانس شیشه‌ای» به طور کامل درباره سردار سلیمانی نیست و با پایان کار داوری او در جشنواره تلویزیونی مستند و فراهم شدن شرایط، به زودی مراحل پیش‌تولید بیست‌ویکمین فیلم بلند سینمایی‌اش را شروع خواهد کرد.
اگرچه ممکن است گمانه‌زنی درباره فیلم جدید ابراهیم حاتمی‌کیا، زود باشد، اما به نظر می‌رسد با توجه به همکاری‌های اخیر حاتمی‌کیا و سازمان هنری-رسانه‌ای اوج و همچنین اطلاع‌رسانی سریع مدیر روابط عمومی این سازمان در این باره، جدید‌ترین فیلم سینمایی حاتمی‌کیا نیز توسط این نهاد تهیه شود. در این صورت، این فیلم چهارمین همکاری حاتمی‌کیا با اوج، پس از «بادیگارد»، «به وقت شام» و «خروج» خواهد بود.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *