پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۵:۳۵ بعد از ظهر به وقت تهران

جنجال پوشش والیبال ساحلی زنان هلند +تصاویر

تیم ملی والیبال ساحلی زنان هلند در اقدامی جالب برای حمایت از دختران محجبه مصری با پوشش کامل در مسابقه خود ظاهر شدن این اقدام باعث شگفتی بسیاری از تماشاچیان در دنیاشد…

%postname%

تیم والیبال ساحلی بانوان هلند با هدف حمایت از تیم بانوان مصر، مقابل تیم استرالیا در المپیک ریو ۲۰۱۶ با ظاهر شدن با پوشش کامل، تماشاگران را در سراسر جهان شگفت زده کرد.
“مارلین وان” و “مادلین میبلینک” در زمین بازی والیبال ساحلی در برابر “لویز باودن” و “تالیکو کلانسی” دو رقیب استرالیایی خود با لباس کامل پا به میدان مسابقه گذاشتند.

این مسابقه روز چهارشنبه ۲۰ مرداد ماه ( ۱۰ اوت) درحالی برگزار شد که هوابارانی شد و دمای هوا ۲۲ درجه بود، همین امر باعث شد تا کاربران شبکه های اجتماعی این سوال را از خود بپرسند که چرا این دو بازیکن زن هلندی از پوشش رایج بازیکنان زن اروپایی در مسابقات والیبال ساحلی استفاده نکرده اند.
به دنبال این اقدام بازیکنان زن هلندی که جنجال گسترده و اظهارنظرهای متعدد کاربران شبکه های اجتماعی را برانگیخت، مشخص شد که تیم هلند برای حمایت از بازیکنان زن تیم مصر، ترجیح داده است که با وجود بارش باران و گرمای هوا در زمین مسابقه پوشش کامل بر تن داشته باشد.
شایان ذکر است تیم استرالیا در مسابقات مقدماتی والیبال ساحلی تیم هلند را شکست داد.
همچنین یکی از رسانه های گروهی عربی خاطرنشان کرد که این دو بازیکن هلندی به منظور اعلام همبستگی با بازیکنان زن مصری پوشش سیاه بر تن داشتند زیرا دو بازیکن زن مصری به دلیل ظاهر شدن با پوشش و حجاب کامل در رویارویی با تیم رقیب خود به شدت مورد حملات نژادپرستانه قرار گرفته بودند.

www.dustaan.com-جنجال پوشش والیبال ساحلی زنان هلند +تصاویر

تیم والیبال ساحلی مصر

۳.۵/۵ - (۶ امتیاز)

۲ دیدگاه‌ها

  1. آفرین که آزادی برای حمایت دیگران را دارند ازادی همین است ایا ما داریم

  2. افرین به زنان تیم هلند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *