پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۲ قبل از ظهر به وقت تهران

جنجال های جدید درباره ملانیا ترامپ! +عکس

بسیاری از کاربران آمریکایی با انتشار تصاویری از گذشته و حال ملانیا ترامپ، بانوی اول آمریکا مدعی شده اند که وی بدل داشته و بدل او در سفر های اخیر دونالد ترامپ را همراهی کرده است!

کاربران شبکه‌های اجتماعی در روزهای اخیر با انتشار دو تصویر از ملانیا ترامپ همسر رئیس‌جمهور آمریکا و مقایسه آنها با هم مدعی‌اند که همسر دونالد ترامپ بدل دارد.

ترامپ

جنجال های جدید درباره ملانیا ترامپ!

بسیاری از کاربران با مقایسه دو تصویر از زنی که همیشه در کنار دونالد ترامپ قرار دارد به این واقعیت اشاره می‌کنند که شکل و فرم بینی آنها با هم فرق دارد و افزون بر آن یکی از آنها (ملانیای قلاب)همیشه عینک آفتابی بزرگی بر چشمان خود دارد.

ملانیا ترامپ

برخی دیگر نیز برای اثبات ادعای وجود بدل ملانیا ترامپ استدلال می‌کنند که دونالد ترامپ در برخی از نشست‎های خبری خود همیشه تأکید می‌کند «همسرم ملانیا که حالا در سمت راست من ایستاده» در حالی که هیچ نیازی به این تأکید نیست و دوربین‎ها حضور او را ثبت می‌کنند.

ملانیا ترامپ

این کاربران تأکید دونالد ترامپ بر حضور همسرش در نشست‎های خبری را تلاشی برای پوشاندن این حقیقت می‌دانند که ملانیا ترامپ در واقع جای دیگری است و آن زن در سمت راست او ملانیای واقعی نیست.

ملانیا

چنین ادعایی را نخستین بار روز چهارشنبه کاربری به نام «آندرا واگنر بارتون» طرح کرد و با انتشار دو تصویر مختلف از ملانیا ترامپ مدعی وجود بدل برای بانوی نخست آمریکا شد. این ادعا به سرعت بیش از ۱۰۰ هزار بار در شبکه‌های اجتماعی همرسانی شد و عبارت‎های «ملانیا قلابی» و «بدل ملانیا ترامپ» به پربسامدترین واژه‌ها در موتورهای جستجو تبدیل شدند.

ملانیا ترامپ

 

شماری از کاربران حتی این گمانه عجیب را مطرح کردند که ملانیا ترامپ را با یک ربات انسان‌نما جایگزین کرده‌اند که در برخی از سفرها او را همراهی می‌کند چرا که در بیشتر مواقع «ملانیا ترامپ» در کنار رئیس‌جمهور ایستاده و هیچ حرکتی در صورت او دیده نمی‌شود و هیچ حرفی هم نمی‌زند و صرفا به صورت مداوم سرش را تکان می‌دهد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *