پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۸ بعد از ظهر به وقت تهران

جسد مالک سوئیت‌ های ۵ طبقه با دهان و دست و پای بسته پیدا شد

خراسان نوشت: مرد ۵۰ ساله ای که با اجاره سوئیت های پنج طبقه به مسافران در مشهد کاسبی می کرد، با دست و پای بسته در یکی از واحدهای همین ساختمان به قتل رسید.

عصر پنج شنبه گذشته، ماجرای کشف جسد مردی در یکی از سوئیت های آپارتمان پنج طبقه ای در مشهد، نیروهای کلانتری فیاض بخش را به خیابان امام رضا(ع) کشاند آن ها با دیدن جسدی که با دست و پای بسته داخل یکی از سوئیت ها قرار داشت، موضوع را به قاضی ویژه قتل عمد اطلاع دادند.

دقایقی بعد قاضی کاظم میرزایی که هنوز درگیر پرونده خودکشی مردی بود که همسرش را به قتل رسانده، عازم محل وقوع جنایت شد و به تحقیق در این باره پرداخت.

بررسی های مقدماتی نشان می داد مقتول مرد سوئیت دار است که عامل یا عاملان جنایت، با پاره کردن ملحفه تختخواب، دست ها و پاهای او را بسته و سپس با فرو بردن مقداری از پارچه ها در دهان و همچنین پیچاندن پارچه ملحفه به دور گردن، او را به طرز وحشتناکی به قتل رسانده اند! ادامه تحقیقات بیانگر آن بود که عاملان این قتل، بدون تخریب لوازم یا بخشی از در سوئیت، وارد اتاق شده و دست های مرد سوئیت دار را از پشت سر بسته اند.

گزارش حاکی است، قاضی کاظم میرزایی پس از انجام تحقیقات اولیه در محل وقوع جنایت، سراغ زنی رفت که به عنوان نظافتچی در این آپارتمان پنج طبقه مشغول کار بود.

این زن در پاسخ به سوال مقام قضایی که چگونه متوجه ماجرای قتل شد؟ گفت: من برای شست وشو و نظافت با درخواست «ع-م» (مرد سوئیت دار) به این جا می آیم.

شب قبل از وقوع این حادثه (چهارشنبه) نیز به این جا آمدم و واحدها را نظافت کردم. سپس به آقای «م» گفتم اگر نیاز دارد فردا هم برای نظافت بیایم! که او قبول کرد و گفت: فردا هم حتما بیا! این زن افزود: وقتی روز بعد وارد آپارتمان شدم کسی را ندیدم فقط یکی از مسافران را دیدم که بیرون رفت. هر چه به دنبال آقای «م» گشتم اثری از او نیافتم! به همین خاطر به اتاقکی رفتم که زیر پله ها قرار دارد چرا که مدارک مسافران و بقیه امور مربوط به هتل آپارتمان (غیرمجاز) در آن جا نگهداری می شود. من تصور کردم شاید برای برداشتن مدرکی به اتاقک مذکور رفته باشد ولی باز هم او را پیدا نکردم. در حالی که ناامید شده بودم با مالک اصلی که «م» هتل آپارتمان را از او اجاره کرده، تماس گرفتم وموضوع را برایش بازگو کردم. مدتی بعد مالک اصلی آمد و با هم به دنبالش گشتیم که جسد او را در یکی از واحدها دیدیم!…

بنابر این گزارش، مردی که آپارتمان پنج طبقه را به مرد سوئیت دار (مقتول) اجاره داده بود نیز به قاضی ویژه قتل عمد گفت: وقتی به این جا آمدم، همه واحدها را گشتیم تا به سوئیتی رسیدیم که معمولا «م» برای استراحت به آن جا می رفت چرا که در و پنجره هایش رو به خیابان باز می شد! وقتی در اتاق خواب سوئیت را گشودیم با پیکر بی جان «م» روبه رو شدیم در حالی که دست و پاهایش بسته بود!
تحقیقات بیشتر درباره معمای این پرونده جنایی از سوی قاضی شعبه ۲۱۱ دادسرای عمومی و انقلاب مشهد در حالی همچنان ادامه دارد که بررسی ها مشخص کرد: متصدیان هتل آپارتمان مذکور مجوزهای قانونی برای اجاره سوئیت‌ها به مسافران را نداشتند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *