چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۴:۰۷ بعد از ظهر به وقت تهران

جدیدترین فیلم سینمایی بازیگر نقش «هری پاتر»/ فروش افتتاحیه به ۱۰۰ دلار نرسید!

فیلم جدید اما واتسون ستاره سری فیلم‌های «هری پاتر» با داستانی در شیلی تحت حکمرانی پینوشه، در نخستین پایان هفته نمایش در انگلستان کمتر از ۱۰۰ دلار در سه سالن سینما فروش داشت.

اخبار,اخبار امروز,اخبار جدید

فیلم «کُلنی» با بازی اما واتسون داستان زنی است که برای نجات شوهرش (دنیل برول) تلاش می‌کند به یک فرقه نفوذ کند.

این میزان پائین فروش فیلم در سه سالن سینما رقم خورده است. دلیل اکران محدود این فیلم برنامه توزیع آن به صورت استریم ویدئوی خانگی است. «کُلنی» جمعه همزمان با اکران محدود در سینما در سرویس‌های «ویدئو هنگام درخواست / VOD» نیز منتشر شد. پیش از این فیلم‌ «سوءرفتار / Misconduct» با بازی آنتونی هاپکینز و آل پاچینو نیز همین رویه را پی گرفته بود. «سوءرفتار» نیز ماه گذشته در افتتاحیه کمتر ۲۰۰ دلار فروش داشت.

«کلنی» نخستین نمایش جهانی خود را  سال گذشته در جشنواره فیلم تورنتو تجربه کرد. پیتر برادشاو منتقد نشریه گاردین همان زمان نقد تندی بر فیلم نوشت و از پنج ستاره ممکن تنها دو ستاره برای آن در نظر گرفت. او در نقد خود نوشت: «تنها امتیازی که می‌توان به فیلم داد برای این است که قسمتی از وحشت کمتر شناخته شدۀ شیلی تحت حکمرانی پینوشه را نشان می‌دهد.»

اما واتسون که با بازی در «هری پاتر» به شهرت رسید، شانس خود را با بازی در نقش مکمل فیلم‌هایی چون «حلقه بلینگ» و «مزایای گوشه‌گیر بودن» آزمود. پس از به پایان رسیدن سری فیلم‌های «هری پاتر»، «کلنی» نخستین فیلمی است که واتسون نقش اول را در آن برعهده دارد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *