سه شنبه , ۴ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱:۳۸ بعد از ظهر به وقت تهران

ثروتمندترین سلبریتی های جهان در سال ۲۰۱۸

نشریه معتبر “فوربس” ثروتمندترین سلبریتی های جهان در سال ۲۰۱۸ را اعلام کرد.

مجله «فوربس» هر سال این فهرست را که شامل ورزشکاران، چهره های دنیای سرگرمی، و کارآفرینان زن است، تهیه می کند.

جورج لوکاس ۵ میلیارد دلار

جرج والتون لوکاس، کارگردان، تهیه‌کننده و فیلم‌نامه‌نویس آمریکایی است. او بیشتر به عنوان نیروی محرکهٔ خلق مجموعه فیلم‌های جنگ ستارگان شناخته می‌شود، فیلمهای حماسی و علمی تخیلی بسیار محبوبی که انقلابی در عصر فیلم‌سازی پدید آورد، به‌ویژه در زمینه جلوه‌های ویژه، که او از پیشتازان آن به‌شمار می‌رود.

استیون اسپیلبرگ ۳/۷۰۰ میلیارد دلار

استیون آلن اسپیلبرگ کارگردان، تهیه‌کننده و فیلم‌نامه‌نویس آمریکایی یهودی، برنده ۳ جایزه اسکار و یکی از موفقترین کارگردانان تاریخ سینما، هم در میان منتقدان و هم در بین مردم عادی است. او از موفق‌ترین کارگردانان سینما در زمینه تجاری محسوب می‌شود که با فیلم‌های آرواره‌ها، ئی.تی.

اپرا وینفری ۲/۸۰۰ میلیارد دلار

اپرا گِیل وینفری تهیه‌کننده، هنرپیشه، مجری، خیرخواه، برندهٔ جایزه اسکار و کاندیدای جایزه گلدن گلوب و بفتا و از مشهورترین و مطرح‌ترین مجریهای تلویزیونی آمریکا و جهان است. اپرا وینفری به عنوان ثروتمندترین آمریکایی آفریقایی‌تبار قرن بیستم رتبه‌بندی شده‌است.

کایلی جنر ۹۰۰ میلیون دلار

کایلی کریستن جنر زاده ۱۰ اوت ۱۹۹۷ مدل، هنرپیشه، کارآفرین و شخصیت شبکه‌های اجتماعی اهل ایالات متحده آمریکا است. او در مجموعه تلویزیونی پابه‌پای خانواده کارداشیان در شبکه همراه با خانواده‌اش خوش درخشید و محبوبیت زیادی کسب نمود.

مایکل جوردن ۸۰۰ میلیون دلار

مایکل جفری جردن، همچنین با حروف ابتدایی نامش MJ نیز شناخته می‌شود، بازیکن حرفه‌ای سابق بسکتبال اهل آمریکا، کارآفرین، و مالک عمده و همچنین رئیس تیم بسکتبال شارلوت هورنتز می‌باشد. او ۱۵ فصل در اتحادیه ملی بسکتبال آمریکا برای شیکاگو بولز و واشینگتن ویزاردز بازی کرده‌است.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *