پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۶ بعد از ظهر به وقت تهران

توهین ترامپ به بن سلمان: شپش دارد!

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا ولیعهد عربستان را دارای شپش دانست.

http://www1.alliancefr.com/wp-content/uploads/2018/04/000_MN72L-e14895157338801.jpg

به گزارش مهر، رئیس جمهور آمریکا پس از دیدار ماه گذشته خود با ولیعهد عربستان سعودی در کاخ سفید به کارکنانش گفته است بن سلمان شپش دارد.

پایگاه العهد نوشت: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا روز سه شنبه برای صدمین بار در مقابل امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه چیزی را که از کشورهای خلیج فارس می خواهد تکرار کرد و گفت: ما هفت تریلیون دلار در خاورمیانه هزینه کرده ایم و هیچ چیزی به دست نیاوردیم. کشورهای ثروتمندی در آنجا هستند که شما به خوبی آنها را می شناسید و هزینه آن را پرداخت خواهند کرد و مجبورشان می کنیم نظامیان خود را به سوریه اعزام کنند و ما نظامیان خود را به خانه برمی گردانیم.

این پایگاه می افزاید: ترامپ به خوبی به شرایط بن سلمان واقف است و کاملا می داند که چگونه او همه تخم مرغهایش را در سبد وی قرار داده است و به همین دلیل به صورت عمدی از تحقیر او ابایی ندارد و بارها برابر دوربینها و رسانه ها از واژه «دوشیدن» بن سلمان و عربستان سعودی استفاده کرده است.

یک منبع مطلع عربی در واشنگتن به نقل از یک عضو کنگره آمریکا به پایگاه اینترنتی العهد گفت ترامپ پس از دیدار ماه گذشته اش با بن سلمان در کاخ سفید از کارکنانش خواسته است «صندلیها و اشیایی را که بن سلمان لمس کرده و بر روی آن نشسته است بگردند و اگر شپشی به جا مانده است تمیز کنند.»

العهد ادامه می دهد: رئیس جمهور آمریکا به کسی که ۲۰ مارس گذشته او را هنگام استقبال در کاخ سفید «دوست» خود نامیده بود این گونه نگاه می کند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *