پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۴:۲۵ بعد از ظهر به وقت تهران

توقف پرسپولیس مقابل نفت مسجد سلیمان/ داربی جنوبی‌ها برنده نداشت

دو تیم فوتبال پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان در ادامه هفته چهارم لیگ برتر به تساوی بدون گل رضایت دادند.

https://cdn.isna.ir/d/2018/08/04/3/57720642.jpg

به گزارش ایسنا، دو تیم فوتبال پرسپولیس و نفت مسجدسلیمان از هفته چهارم در ساعت ۲۰:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با تساوی بدون گل به خاتمه یافت.

گزارش نیمه اول:

بازی با حملات پرسپولیس آغاز شد و شاگردان برانکو بازی را در دست گرفتند اما نتوانستند موقعیت خاصی را روی دروازه میلاد فراهانی ایجاد کنند.

شالگردان ویسی که در موضع دفاعی قرار گرفته بودند، دل به ضد حملات بسته بودند که واکنش بیرانوند باعث شد تا دروازه سرخ‌ها کماکان در لیگ هجدهم بسته بماند.

حملات سرخ‌ها باز هم ادامه پیدا کرد و عالیشاه فرصت مناسبی برای گلزنی داشت اما ضربه سر عجیب این بازیکن از خط طولی زمین به بیرون رفت. در دقیقه ۹۰ نیز سرخ‌ها فرصت داشتند تا گل پیروزی خود را به ثمر برسانند اما مدافعان و دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان سه بار توپ را دفع کردند تا مهاجمان پرسپولیس را ناکام بگذارند.

در نهایت تلاش دو تیم در نیمه اول نتیجه‌ای نداشت و بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم

پرسپولیسی‌ها همانند نیمه نخست بازی را هجومی‌تر آغاز کردند و حملاتی را نیز روی دروازه حریف خوزستانی خود ترتیب دادند اما موفق به گلزنی نشدند.

در یکی از این موقعیت‌ها سانتر بشار رسن با خروج اشتباه میلاد فراهانی همراه شد که ضرب سر سیدجلال حسینی با برخورد به تیر دروازه برگشت داده شد راهی به درون دروازه پیدا نکرد.

حملات سرخ‌ها ادامه پیدا کرد و این درخشش فراهانی بود که مانع از گلزنی پرسپولیسی‌ها می‌شد. او دو بار شوت‌های بشار رسن و کامیابی‌نیا را به زیبایی مهار کرد.

شاگردان ویسی نیز دلخوش به ضدحمله‌ها بودند و یکی دو بار روی دروازه بیرانوند خطرساز شدند اما بی‌دقتی زردپوشان باعث شد تا چهارمین بازی بدون گل خورده شاگردان برانکو رقم بخورد.

در ۱۵ دقیقه پایانی هم تلاش دو تیم بی‌فایده بود تا مسجدسلیمانی‌ها بتوانند قهرمان فصل پیش را در آزادی متوقف کنند. نعمتی در دقیقه ۸۸ فرصت داشت تا گل برتر پرسپولیس را به ثمر برساند اما ضربه این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت.

در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، شجاع خلیل‌زاده، حسین ماهینی، محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی، بشار رسن، سیامک نعمتی، امید عالیشاه (گادوین منشا) و علی علیپور (شایان مصلح)

ترکیب نفت مسجد سلیمان: میلاد فراهانی، مجتبی بیژن، موسی کولیبالی، یوسف وکیا، میلاد خدایی‌اصل، حکیم نصاری، علیرضا علیزاده، محمود قائدرحمتی، پیمان میری، فرشید مهمدی(اسماعیل شریفات) و عباس عسگری

در دیگر دیدار همزمان با این دیدار جدال دو تیم جنوبی برنده نداشت و استقلال خوزستان و صنعت‌نفت آبادان به تساوی دو بر دو رضایت دادند. وحید خشتان در دقیقه ۲۶ و ۶۶ برای استقلالی خوزستان گلزنی کرد و میلاد جهانی در دقیقه ۶۳ و کرار جاسم در دقیقه ۷۳ گل‌های طلایی‌پوشان آبادان را به ثمر رساندند.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *