چهارشنبه , ۵ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۴:۱۵ بعد از ظهر به وقت تهران

تنبیه گزارشگر لبنانی به دلیل جانبداری از اسپانیا

گزارشگر دیدار اسپانیا و ایران در تلویزیون ملی لبنان به دلیل جانبداری آشکار از اسپانیا از سوی وزیراطلاع‌رسانی لبنان تنبیه شد.

به گزارش ایرنا، این تصمیم وزیر لبنانی پس از دریافت چندین شکایت‌ از سوی شهروندان و سیاستمداران این کشور اتخاذ شد.

الریاشی ضمن تنبیه این گزارشگر، با تاکید بر اینکه «تلویزیون لبنان متعلق به همه لبنانی هاست»، درباره تکرار این مساله و طرفداری از هر یک از تیم های حاضر در جام جهانی هشدار داد.

بازی تیم های ملی فوتبال ایران و اسپانیا در چارچوب مرحله گروهی مسابقات جام جهانی فوتبال روسیه گرچه با برد اسپانیا همراه شد اما ناظران، نمایش بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران را عالی و فراتر از تصور توصیف کردند.

تلویزیون ملی لبنان «تله لیبان» با دستور ویژه رییس جمهوری این کشور و حمایت نخست وزیر، در واپسین روزهای منتهی به شروع جام جهانی تدارک پخش زنده بازی ها و خرید امتیاز آن را فراهم کرد.
کارشناسان طی روزهای اخیر از ضعف در استودیوی پخش بازی و مجریان و گزارشگران مسابقات فوتبال انتقادهای فراوانی داشتند.

قابل توجه اینکه تلویزیون لبنان، مسابقات جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را فقط با فرستنده های زمینی پخش می کند که در برخی نقاط به دلیل ضعف یا نبود امواج، شهروندان لبنانی یا از تماشای این بازی ها محروم هستند یا با برفک بازی ها را می بینند.

در این میان برخی شرکت های ارائه خدمات تلویزیونی در محله ها هستند که با ارائه‌ یک کابل به هر خانه، حدود صد شبکه تلویزیونی لبنانی و بین المللی را در اختیار علاقه مندان می گذارند که در میان آنها شبکه های ورزشی هم وجود دارد. البته این خدمات مجانی نیست و تقریبا هزینه ای بین هفت تا ده دلار در ماه دارد.

تیم ملی فوتبال ایران دوشنبه چهارم تیرماه در شهر «سارانسک» روسیه در سومین دیدار گروهی، به مصاف تیم ملی پرتغال می رود.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *