پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۹:۲۶ بعد از ظهر به وقت تهران

تعرض هولناک به دختر جوان برای یک میلیون تومان

دختر جوان سوار بر موتور نامزدش شد تا به همراه او و یکی از دوستانش به خانه برود، اما در زیر گذر پل شهید رجایی تهران دو مرد از خودروی پژو ۲۰۶ پیاده شدند. مردان ناشناس قمه به دست دو مرد موتورسوار را تهدید کرده و به زور دختر جوان را سوار خودرو کرده و متواری شدند.

دختر جوان عصر همان روز با پلیس تماس گرفت و گفت: ۵ ساعت قبل دو مرد جوان مرا ربودند و به خانه‌ای که پاتوق مواد فروشان بود بردند. آن‌ها مرا در اتاقی حبس کرده و پس از آزار و اذیت و تهیه فیلم‌های سیاه آزادم کردند.

کارآگاهان با راهنمایی‌های دختر ۲۸ ساله راهی خانه شیطانی شدند. با ورود به خانه آن‌ها مرد میانسالی را بازداشت کردند. وی گفت: این خانه متعلق به من است، اما در این مدت خانه دست پسرم بود.

پسر پس از دستگیری گفت: من و دوستم اعتیاد به مواد مخدر داریم. با نامزد دختر هم سر خرید و فروش مواد آشنا شدیم. نامزد دختر به من یک میلیون تومان بدهکار شد. برای اینکه پولم را بگیرم با دوستم به این نتیجه رسیدیم که دخترجوان را برباییم. او را تهدید کردم که اگر یک میلیون تومان را برنگرداند فیلم‌هایی را که از نامزدش گرفته‌ام در فضای مجازی منتشر می‌کنم. اما مدام از ما مهلت می‌خواست وقتی اوضاع را چنین دیدیم دختر را رها کردیم.

http://img6.irna.ir/1397/13970903/83110768/n83110768-72677729.jpg

۲/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *