سه شنبه , ۴ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۴۶ بعد از ظهر به وقت تهران

تصاویر/ کتایون ریاحی و پسرش در ماه عسل!

مجله انلاین دوستان :  آخرین قسمت از برنامه ماه عسل در ماه مبارک رمضان با اجرای احسان علیخانی و با حضور کتایون ریاحی و دیگر هنرمندان برگزار شد.

در یکی از آیتم های آخرین قسمت از برنامه ماه عسل کتایون ریاحی بازیگر سینما و تلویزیون مهمان برنامه بود. کتایون ریاحی گفت: خیلی خوشحالم بعد از سال ها، امروز در این روز خجسته به میزبانی شما و برنامه ماه عسل مهمان خانه های عزیزانی هستم که در این سال ها در خدمتشان نبودم.

حضور او در این برنامه به کودکی باز می گشت که در همین برنامه شنوا شد ،کتایون ریاحی در بنیاد نیکوکاری کمک به عنوان پشتیبان کودکان ناشنوای نیازمند جراحی کاشت حلزون گوش فعالیت می کند . او از مردم خواست تا در این امر خیر شرکت کرده و او رایاری دهند.

احسان علیخانی بابت نگاه متفاوت از او تشکر کرد و در خصوص اینکه تصمیمی برای بازگشت به بازیگری دارد یا نه از او سوال کرد و افزود: آیا به بازیگری بر نمی گردید؟ کتایون ریاحی در پاسخ گفت: ببینم خدا چه می خواهد اگر خدا بخواهد  بله حتما برمی گردم.

dustaan.com-کتایون-ریاحی-عکس-خبر۱ dustaan.com-کتایون-ریاحی-عکس-خبر۲ dustaan.com-کتایون-ریاحی-عکس-خبر۳ dustaan.com-کتایون-ریاحی-عکس-خبر۴

۱/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *