پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۵ قبل از ظهر به وقت تهران

تصاویر: رودررویی اتفاقی و جالب مورینیو با پیکه

مورینیو سرمربی پیشین رئال مادرید و پیکه مدافع بارسلونا که در گذشته کری خوانی هایزیادی را برای هم کرده بودند در سفرشان به لندن به صورت اتفاقی با یکدیگر رودررو شدند.

در هفته تعطیلی فوتبال باشگاهی برای برگزاری بازی‌های ملی، جرارد پیکه مدافع میانی تیم فوتبال بارسلونا که به دلیل مصدومیت از سوی خولن لوپتگی به اردوی تیم ملی اسپانیا دعوت نشده است، از فرصت استفاده کرد و برای تماشای یکی از بازی‌های تورنمنت پایان فصل مسترز لندن به این شهر سفر کرد، غافل از اینکه در سالن O2 آره‌نا باید کنار ژوزه مورینیو بنشیند.

هم پیکه و هم مورینیو جزو دوستداران رشته تنیس هستند، به خصوص آقای خاص که هر ساله معمولاً در زمان برگزاری رقابت‌های ویمبلدون به لندن سفر می‌کند تا این رقابت‌ها را از نزدیک تماشا کند. هفته فیفا هم به هر دوی آنها فرصت داد که یکی از بازی‌های تورنمنت فینال جام مسترز لندن را تماشا کنند و پیکه از اینکه محل نشستن او در ردیف VIP تنها یک صندلی تا سرمربی پیشین رقیب دیرینه تیمش فاصله دارد، غافلگیر شد.

دو سال پیش هم مورینیو مسابقات تور پایان فصل تنیس را در کنار یک چهره برجسته دیگر تماشا کرد. او آن سال در حضور خوان کارلوس، پادشاه اسپانیا که برای دیدن بازی اول رافائل نادال برابر آلکساندر دولگوپولوف به لندن سفر کرده بود، مسابقه را تماشا کرد.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *