پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۴:۳۷ بعد از ظهر به وقت تهران

تخریب نامزدهای زن در عراق با نرم‌ افزار مبتذل‌ ساز!

انتشار نوارهای ویدئویی مستهجن منتسب به دو تن از نامزدهای زن در انتخابات_پارلمانی_عراق، موجی از دغدغه و نگرانی را در میان افکار عمومی این کشور ایجاد کرده است.

http://namehnews.ir/content/files/khadije/106141.jpg

‘حلا قاسم الیاسری’ از ائتلاف انتخاباتی تمدن به رهبری ‘فائق الشیخ علی’ عضو پارلمان عراق و ‘انتظار الشمری’ از ائتلاف انتخاباتی النصر به رهبری حیدر العبادی نخست وزیر، دو زن کاندیدای عراقی هستند که قربانی این برنامه ریانه ای مبتذل ساز شده اند.

انتشار نوارهای ویدئویی از این دو زن در سطح شبکه های اجتماعی واکنش فوری هر دو نفر را در پی داشت، آنها این ویدئوها را تکذیب و آن را ساختگی با هدف و با انگیزه تخریب سیاسی در انتخابات عنوان کردند.

در همین حال سایت خبری ‘اسکای برس’عراق درهمین رابطه در خبری اعلام کرده است که برخی از متخصصان رایانه ای اعلام کرده اند که یک برنامه جدید رایانه ای ساخت رژیم صهیونیستی، اجازه می دهد تا با گرفتن تصاویری از افراد، اقدام به ساخت ویدئوهای جنسی درباره آنان کرد.

کارشناسان می گویند که اسراییلی ها برای تخریب مخالفان خود در جهان عربی و اسلامی این برنامه رایانه ای را ساخته اند تا به این صورت، حیثیت مسلمانان را هدف قرار داده و مخالفان خود را به این صورت، از سر راه بردارند.

در پی انتشار ویدئوی_مستهجن از خانم انتظار الشمری که از اساتید دانشگاه مستنصریه بغداد است، وی از رقابت انتخاباتی انصراف داد اما هنوز خبری از انصراف حلا قاسم دیگر نامزد قربانی این حملات تبلیغاتی منتشر نشده است./ایرنا

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *