چهارشنبه , ۸ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۱ قبل از ظهر به وقت تهران

تجاوز وحشیانه به زن جوان در مقابل چشمان خانواده اش

مجله انلاین دوستان :  براساس گزارش پلیس ، آقای ” جمیز رید ” در یک مورد با حمله به یک مادر که به همراه ۲ دخترش برای خرید بیرون رفته بودند، با گذاشتن دستش بر روی دهان قربانی از فریاد زدن او جلوگیری کرده و سپس در جلو چشمان فرزندانش به او تجاوز کرد.

dustaan.com-تجاوز وحشیانه به زن جوان در مقابل چشمان خانواده اشباشگاه خبرنگاران نوشت :  در مورد دیگر نیز این مرد جنایتکار به یک رهگذر که در حال دویدن در کنار خیابان حمله کرده و او را مورد اذیت و آزار جنسی قرار می‌دهد و در مورد آخر که قربانی یک دختر ۶ ساله بود جمیز قبل از هر گونه اقدام بی‌شرمانه‌ای توسط پلیس شناسایی و دستگیر شد.
او که این حمله های وحشیانه را در طی ۱۷ ساعت انجام داده ؛ در دادگاهی که برگزار شد به دفاع از خود پرداخت البته نتواست قضات را متقاعد کند.
وکیل مدافع آقای ” رید ” گفت : او از یک نوع خاصی از جنون رنج می برد که در اثر استفاده از مواد مخدر و یا الکل شدت و اثرات آن بیشتر شده و متوجه رفتارش نمی شود .
وی در ادامه افزود: این بیمار روانی با شنیدن صدایی در ضمیر خود فکر می کند که روان پزشک او “رپر آمریکایی  ” خانم ” نیکی میانج ” است و او را تسکین دردهای روانی اش می داند ؛ همچنین پیش بینی میشود که او به علت بیماری اش مشمول ارفاق در مجازات در دادگاه خواهد شد .
امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *