پنجشنبه , ۶ ام اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۷:۱۱ قبل از ظهر به وقت تهران

تا اطلاع ثانوی به گرجستان سفر نکنید

گرجستان در سال های اخیر به یکی از محبوب ترین جاذبه های گردشگری در میان مردم ایران تبدیل شده است و سالانه افراد بسیاری به منظور تفریح و گشت و گذار به این کشور اروپایی سفر می کنند، اما به گفته وزیر خارجه ایران، گردشگران ایران باید تا اطلاع ثانوی از سفر به این کشور اجتناب کنند، این امر دلایل متعددی دارد که در ادامه به بررسی آن ها می پردازیم، اگر از علاقمندان به کسب اطلاعات در این رابطه هستید، با لحظه آخر همراه باشید. برای رزرو سفر به ارمنستان با تور لحظه آخری کلیک کنید

اخراج تعداد زیادی از شهروندان ایرانی

در سال گذشته حدود ۲۰۰ نفر از ایرانیان مقیم گرجستان از ورود دوباره به این کشور منع و یا به عبارتی از این کشور اخراج شدند، در پی این اقدام دولت گرجستان، وزیر امور خارجه ضمن احضار سفیر این کشور از گردشگران ایرانی خواست تا اطلاع ثانویه از سفر به این کشور خود داری کنند، باید بدانید که ایرانیان از بهمن ماه سال ۱۳۹۴ به بعد می توانند بدون اخذ ویزا به کشور گرجستان سفر کنند. تور گرجستان

 

شیوع آنفولانزای خوکی

در سال ۱۳۹۷ همزمان با شیوع آنفولانزای خوکی در کشور گرجستان، سازمان گردشگری در پی انتشار بیانیه ای از هموطنان ایرانی خواست تا اطلاع ثانوی از سفر های غیر ضروری به کشور گرجستان پرهیز کرده و در صورت تمایل به سفر خارجی به سایر کشور ها نظیر باکو، ارمنستان و یا حتی عمان بروند. برای کسب اطلاع از قیمت و هزینه های سفر با تور های گردشگری یا تور باکو ارزان قیمت میتوانید به وبسایت لحظه آخر مراجعه فرمایید.

 

تروریست در گرجستان

کشور گرجستان در سال های اخیر مورد توجه گروهک های تروریستی به ویژه داعش قرار گرفته است و این گروهک ها بارها اعلام کرده اند که این کشور هدف آن ها است، با اینکه دولت گرجستان اقدامات بسیاری برای جلوگیری از حملات تروریسی انجام داده است، اما با این وجود بهتر است تا اطلاع ثانوی و آرام شدن اوضاع گرجستان از سفر به این کشور خودداری کنند.
گردشگرانی که قصد دارند به سفر خارجی بروند باید بدانند در حال حاضر سفر با تور ارمنستان، تور باکو و یا تور عمان می تواند گزینه های بسیار مناسبی باشد، با تشکر از همراهی شما دوستان عزیز، امیدواریم این مقاله برایتان مفید واقع شود.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *