پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۸:۱۳ بعد از ظهر به وقت تهران

بیوگرافی و عکس های جذاب آزاده نامداری ، همسرش سجاد عبادی و دخترش گندم

آزاده نامداری متولد ۹ ام آذر ماه سال ۱۳۶۳ در سنقر بوده و دارای مدرک کارشناسی مدیریت صنعتی از دانشگاه شهید بهشتی تهران است.

www.dustaan.com-بیوگرافی و عکس های جذاب آزاده نامداری ، همسرش سجاد عبادی و دخترش گندم

سال‌ها اجرای تلویزیونی می‌کرد؛ دختر جوانی که روزگاری با روسری‌های رنگی و چادر متفاوتی که آن روزها می‌پوشید، خیلی زود توجه‌ها را در یکی از ساعات مرده تلویزیون به خود جلب کرد.

شاخصه‌اش تند حرف زدنش بود. آنقدر که هنوز هم وقتی حرف می‌زند، در حرف‌هایش دنبال آزاده ۱۹ساله‌ مجری «تازه‌ها» می‌گردی اما چیزی که پیدا می‌کنی، مادر جوانی است با همه دغدغه‌های مادرانه و زنانه؛ آرام‌تر حرف می‌ زند و پخته‌ تر.

https://www.otaghkhabar24.com/sites/default/files/styles/org/public/th_132.jpg?itok=M7-JR6BZ

وی کار خود را با همکاری با شبکه استانی کرمانشاه شروع کرده و سپس با کمک اقبال واحدی به تهران آمد و در برنامه «خط مستقیم» شبکه تهران به اجرا در تلویزیون ادامه داد.

سال ۸۴ با اجرا در برنامه تازه‌ ها در سیمای خانواده به شهرت رسید. این برنامه تا ۴ سال ادامه داشت.

www.dustaan.com-بیوگرافی و عکس های جذاب آزاده نامداری ، همسرش سجاد عبادی و دخترش گندم

در ادامه مجری برنامه غیرمنتظره شد که روزهای شنبه تا چهارشنبه از شبکه دو سیما پخش می‌شد. سری اول برنامه غیرمنتظره در تاریخ ۲۹ خرداد ۱۳۸۹ آغاز شد و در تاریخ ۲۸ مهر ۱۳۸۹ به پایان رسید. سری دوم این برنامه از ۱ آبان ۱۳۸۹ آغاز شد و در آخرین پنجشنبه سال به کار خود پایان داد.

دعوت از یک مرد دارای ۳ زن در برنامه غیرمنتظره و واژگون کردن میز مجری در اجرای زنده خود در تلویزیون مورد توجه رسانه‌های داخلی و خارجی قرار گرفت.

آزاده نامداری معتقد است هیچ‌کس نباید از زنان قدرتمند بترسد و دفاع از حقوق زنان در جامعه نباید دچار کج‌فهمی شود

نامداری نخستین مجری تلویزیون بود که «چادر ملی» و «چادر قهوه‌ای» پوشید.

او در مصاحبه با مجله زندگی ایدئال در سال ۱۳۹۴ گفت برخاسته از یک خانواده سنتی است و تا هفت نسل قبل از او همه در خانواده‌شان چادر بر سر می‌کرده‌اند.

ماجرای سرقت ادبی آزاده نامداری از یک شاعر چه بود؟

آزاده نامداری در دفتر پر از حاشیه خود دیگر خط خالی از جنجال باقی نگذاشته است.

او چند وقتی در صدر اخبار نیامده بود تا اینکه حامد عسکری به برنامه اخیر اختیاریه دعوت شد و ماجرای کپی از نام کتابش «خانومی که شما باشی» را دوباره شرح داد و نامداری را تلویحاً یک سارق ادبی خواند.

اما این تنها حاشیه مجری سابق صداوسیما نبود و او در صفحه مجازی «محمدحسین میثاقی» مجری ورزشی تلویزیون نیز به مجادله با همکار سابق صداوسیمایی خود پرداخت.

www.dustaan.com-بیوگرافی و عکس های جذاب آزاده نامداری ، همسرش سجاد عبادی و دخترش گندم

او سال ۱۳۹۱ را در حالی با برنامه سال تحویل در کنار احسان علیخانی آغاز کرد که در همان تعطیلات نوروزی، اجراء هر شب برنامه جنجالی «خانمی که شما باشی» را بر عهده داشت ولی به ناگاه خبری مبنی بر منع فعالیت وی، در کنار فرزاد حسنی و احسان علیخانی پخش شد.

پس از نه ماه دوری از تلویزیون بالاخره نام او به عنوان نویسنده در برنامه پشت صحنه احسان علیخانی ظاهر شد.

با آغاز سال ۱۳۹۲ نامداری سری دوم برنامه «خانمی که شما باشی» را نویسندگی، مجری‌گری و تهیه‌کنندگی کرد.

www.dustaan.com-بیوگرافی و عکس های جذاب آزاده نامداری ، همسرش سجاد عبادی و دخترش گندم

نامداری در سال ۹۵ پس از سه سال دوری از عرصه اجرا با برنامه گفتگو محور آبان بر روی شبکه آپارات مجدداً به صحنه بازگشت. اما نتوانست موفقی های گذشته را کسب کند.

در اردیبهشت ۱۳۹۲، فرزاد حسنی و آزاده نامداری با حضورشان در کنسرت فرزاد فرزین ازدواج خود را رسانه‌ای کرده و در ۶ تیر ۱۳۹۲ به عقد هم درآمدند و سید حسن خمینی عاقد آن‌ها بود.

اما بعد از حدود یک سال در خرداد ۱۳۹۳ این دو از هم جدا شدند و در تاریخ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ خبر طلاق رسماً توسط آزاده نامداری رسانه‌ای گشت.

آزاده نامداری علت این جدائی را با انتشار عکسی از خودش با چشم کبود در اینستاگرام، خشونت فرزاد حسنی اعلام کرد.

وی هم‌اکنون همسر سجاد عبادی پسر رحیم عبادی است.

در اوایل مرداد ۱۳۹۶ فیلم و عکس‌هایی از آزاده نامداری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که او را بدون پوشش سر در یک مکان عمومی (پارک) در شهری در سوئیس[۱۷] نشان می‌دهد.

انتشار این تصاویر بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشت.

آزاده نامداری در ۲ مرداد ۱۳۹۶ در یک پیام ویدئویی به انتشار این تصاویر واکنش نشان داد و گفت در مکانی سرسبز بوده که «محارم» او حضور داشتند.

۵/۵ - (۱ امتیاز)

یک دیدگاه

  1. حااااااااااااااااااااااااااااااااااااالم از این زنک به هم میخوره استفراقم میگیره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *