سه شنبه , ۷ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۰ بعد از ظهر به وقت تهران

بیوگرافی و عکس های لیلا بوشهر و همسرش

لیلا بوشهری بازیگر ۴۲ ساله سینما و تلویزیون متولد ( ۵ مرداد ۱۳۵۴ ) در تهران بوده و در سال ۱۳۷۴ با بازی در فیلم سینمایی «جهنم سبز» به عرصهٔ سینما وارد شده است.

لیلا بوشهری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درخصوص چهره شدن یکباره برخی از هنرمندان گفت: متاسفانه این روزها برخی به راحتی برای معروف شدن راه صد ساله را یک شبه می پیمایند و پشت این موفقیت آنی هیچگونه تلاشی وجود ندارد و هرچه هست روابط و پول است.

وی در همین راستا ادامه داد: به عنوان نمونه شما به میهمانان برخی برنامه های خصوصی پر بیننده نگاه کنید این میهمانان به راحتی پول می دهند تا در یک برنامه مطرح بخوانند و پس از آن به معروفیتی مثال زدنی می رسند. کم نیستند این چنین هنرمندانی که به واسطه پول به راحتی به موفقیت یک شبه می رسند.

بازیگر فیلم “بچه‌های جسور” این نوع موفقیت ها را ناعادلانه خواند و تصریح کرد: این روزها یک شبه برای برخی هنرمندان اتفاقاتی می افتد که با سالها تلاش نمی شود به آنها رسید.

قطعاً پشت چنین موفقیت های ناگهانی روابط و سرمایه پنهان شده است.

سال هفتاد و پنج با کلی کلاس و بعد از آن تست های سخت وارد یک فیلم سینمایی شدم.

قدیم ها کار بازیگران سخت بود و باید راه درازی را برای موفقیت می پیمودند اما امروز نه به تلاش نیازی هست و نه کسی از شما استعداد زیادی را می خواهد.

https://www.nimrokh.tv/assets/files/500x600/lilili-boosheri.jpg

افشاگری جنجالی لیلا بوشهر از پشت پرده تئاتر ایران

وی درباره اظهار نظر بازیگران در مورد مسائل مختلف در فضای مجازی اذعان کرد: متاسفانه بازیگران ما امروزه جو زده عمل می‌کنند و به محض اینکه اتفاقی می‌افتد به هر چیزی در فضای مجازی واکنش نشان می‌دهند. چرا بازیگران در هر موردی در فضای مجازی اظهار نظر می کنند. بهتر است به جای حاشیه سازی کارشان یعنی بازیگری را پیگیری کنند.

این بازیگر سینما حاشیه سازی فضای مجازی را مسموم دانست و تاکید کرد: برخی بازیگران علیه خودشان حاشیه سازی می کنند تا دیده شوند و بعد می گویند نه ما به هیچ وجه اهل این حواشی نیستیم. اکثر این بازیگران به خاطر بیکاری و کم کاری حاشیه سازی می کنند تا بلکه دوباره مورد استفاده قرار گیرند.

وی ورود بازیگران سینما را باعث بیکاری اهالی تئاتر دانست و اضافه کرد: متاسفانه همین بازیگران بعد از بیکاری و حاشیه سازی راهی تئاتر می شوند تا بلکه در آنجا به کار برسند.

حضور چهره ها در تئاتر وضعیت بد هنر نمایش را بدتر از گذشته کرده است. اینها باعث شده اند تا سالن داران تنها به گیشه فکر کنند.

چندی پیش نمایشی را با سه بازیگر خوب آماده اجرا در تئاتر شهرزاد داشتم و بعد از ثبت قرارداد حتی روز اجرا هم مشخص شده بود تا اینکه قاسم جعفری مدیر این مجموعه از من خواست تا یکی از بازیگران را با یک چهره معروف عوض کنم.

من این اتفاق را نپذیرفتم زیرا در آن زمان و نزدیک به اجرا اصلاً درست نبود. همین اتفاق باعث به راحتی سالن را از ما بگیرند و اجرا نرویم.

بوشهری وضعیت تئاتر ایران را نابهنجار خواند و خاطرنشان کرد: البته این را هم بگویم که تئاتر با تمام این اوصاف برای همه جا دارد و استفاده از سلبریتی ها تضمینی برای فروش نیست.

به عنوان مثال به طور واضح دیدیم که حضور یک بازیگر کارنابلد در تئاتر لامبورگینی باعث شکست سنگین این پروژه شد.

اتفاقات ناراحت کننده ای در تئاتر در حال رخ دادن است.

به طور مثال برخی از تهیه کنندگان تئاتر پیش از شروع نمایش و در لحظات اول خودشان بلیت ها را پیش خرید می کنند تا بتوانند به قیمت های بسیار بالاتر بلیت را به دیگران بفروشند. مشکلات تئاتر یکی دو تا نیست و تا حل آن زمان بسیار زیادی مانده است.

http://www.tazeno.ir/wp-content/uploads/2015/11/leyla_boushehri_tazeno_ir-1.jpg

سینمایی

عنوان فیلمسال ساختکارگردان
بچه‌های جسور۱۳۹۱حجت‌الله سیفی
دوستی از جنس آتش۱۳۸۸امیر قویدل
حکم۱۳۸۴امیر قویدل
گزارش مریم۱۳۸۴اسماعیل براری
بازنده۱۳۸۳قاسم جعفری
شارلاتان۱۳۸۳آرش معیریان
کویر مرگ۱۳۸۰اسماعیل براری
تارهای نامریی۱۳۷۶حبیب‌الله بهمنی
حماسه قهرمانان۱۳۷۶جمشید حیدری
شاهرگ۱۳۷۶جمشید حیدری
جهنم سبز۱۳۷۴اسماعیل براری
شاهرگ۱۳۷۶علی غفاری
اشک و سکوت۱۳۹۱اصغر نصیری

تلویزیونی

عنوان فیلمسال ساختکارگردان
حجر بن عدی۱۳۹۲تاج بخش فنائیان
شب چراغ۱۳۸۱–۱۳۷۸امیر قویدل – جمال شورجه – مجید جوانمرد
روح مهربان۱۳۸۴امیر قویدل
لبه آتش۱۳۹۰جواد افشار
دایره تردید[۵]۱۳۹۴امیر قویدل
تهران پلاک یکمهدی مظلومی

چهره‌پرداز

عنوان فیلمسال ساختکارگردان
کویر مرگ۱۳۸۰اسماعیل براری

کارگردان

عنوان نمایشکارگردانسال ساخت
خرس‌های پاندالیلا بوشهری۱۳۹۴
امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *