پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۹ بعد از ظهر به وقت تهران

بهترین سفرهای جاده‌ ای در ایران برای تعطیلات نوروز کدم‌ اند؟

برخی از بهترین سفرهای جاده‌ ای در ایران کدم‌ اند؟

بهترین سفرهای جاده‌ ای در ایران برای تعطیلات نوروز کدم‌ اند؟

جاده چالوس : با شنیدن عنوان بهترین سفرهای جاده‌ای، احتمالاً اولین پاسخ جاده چالوس است. راهی که باریک و مارپیچ بودن آن از محبوبیتش کم نکرده. جاده از میان صخره‌ها و دل کوه‌ها عبور می‌کند و در حین عبور از آن با مناظر رؤیایی روبرو می‌شوید.

گشتن در استان کردستان : استان کردستان و زیبایی‌های بی‌انتهایش! زیبایی‌های آن محدود به سرزمین‌های مرتفع و چشم‌اندازهای گوناگونش نمی‌شود بلکه فرهنگ و آداب‌ورسوم مردمش نیز بسیار دیدنی است. در این میان بازدید از دریچه فوق‌العاده زریوار را فراموش نکنید.

جاده یزد به نایبند : اگر طرفدار و اهل کویر هستید وارد سفر جاده‌ای به نایبند شوید. در طول مسیر با زندگی در دل صحرا آشنا می‌شوید و ساکنان روستاهایی که در مسیر هستند با مهمان‌نوازی از شما استقبال می‌کنند.

گشت‌وگذار در جزیره قشم : برای حمل خودرو شخصیتان می‌توانید آن را تا بندرعباس برده و ازآنجا با کشتی به جزیره منتقل کنید. طبیعت قشم یکی از زیباترین و بکرترین‌ها در ایران است. احتمالاً رانندگی کردن در این جزیره ۱۵۰۰ کیلومترمربعی یکی از ماندگارترین سفرهای شما خواهد شد.

جاده تهران به شیراز : سفری از پایتخت مدرن و امروزی ایران به قلب ایران باستان! علاوه بر دیدنی‌های شهرهای مبدأ و مقصد در طول مسیر نیز دیدنی‌های زیادی در پیش دارید. در آغاز مسیر به شهر قم می‌رسید و در ادامه راه کاشان و اصفهان را پیش رو دارید.

سواحل دریای خزر : از هر مسیری که به این سواحل زیبا بیایید با دنیایی از مناظر و فرهنگ‌ها، آداب‌ورسوم و غذاهای متنوع روبه‌رو می‌شوید.

امتیاز دهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *