پنجشنبه , ۹ ام فروردین ماه سال ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۰۰ بعد از ظهر به وقت تهران

بازیگر محبوب آمریکایی متهم به اذیت و آزار جنسی ۸ بازیگر زن هالیوود شد +تصاویر

«مورگان فریمن» بازیگر سرشناس آمریکایی و از ستاره های بزرگ هالیوود نیز به اذیت و آزار جنسی زنان و رفتارهای ناشایست متهم شد.

شبکه خبری «سی ان ان» در گزارش مفصلی اسامی قربانیان این هنرمند را منتشر کرد؛ فهرستی که شامل هشت زنی است که در سالهای گذشته در پروژه های مختلفی با آقای فریمن همکاری کرده اند.

این گزارش تحقیقی توسط یک تیم حرفه ای از گزارشگران سی ان ان تهیه شده و آنها وقت و انرژی زیادی صرف گفتگو با قربانیان و گردآوری اسناد و مدارک موجود کرده اند.

این گزارش شامل گفتگو با هشت زن قربانی است که به بیان تجریبات تلخ و ناخوشایند خود از همکاری با مورگان فریمن می پردازند و به موارد متعددی از اذیت و آزار جنسی و رفتارهای ناشایست او اشاره می کنند.

تمامی این موارد به تأیید شهودی رسیده که ناظر این ماجراهای غیراخلاقی بودند و آنها اظهارات قربانیان را تأیید کرده اند. در این گزارش جنجالی، اسامی شهود نیز درج شده است.

یکی از قربانیان دختر جوانی است که در سال ۲۰۱۵ به عنوان دستیار در فیلم «رفتن در سبک» همکاری داشت. او مدعی است مورگان فریمن در جریان فیلمبرداری به او تعرض کرده است.

زن دیگری که با مورگان فریمن در فیلم «حالا مرا می بینی» در سال ۲۰۱۲ همکاری داشت، مدعی شده است مورگان بارها قصد اذیت او را داشته است!

تیم تحقیقی سی ان ان باور دارد که تعداد قربانیان آقای فریمن به مراتب بیشتر است و بدون شک پس از انتشار این گزارش زنان دیگری هم علیه این ستاره بزرگ افشاگری خواهند کرد.

مورگان فریمن بعد از انتشار این گزارش، در بیانیه ای عذرخواهی کرد.

این بازیگر هالیوود نوشت: کسانی که من را می شناسند و با من کار کرده اند، می دانند که من فردی نیستم که با قصد موجب رنجش و ناراحتی دیگران شوم. من از همه کسانی که احساس بی احترامی و ناراحتی کرده اند، عذرخواهی می کنم.
مورگان فریمن ۸۰ ساله از محبوب ترین بازیگران آمریکایی دهه های اخیر است که در فیلم های پرفروشی بازی کرده و دستاوردهای ارزنده ای داشته است.

او برنده جوایزی معتبری چون اسکار و گلدن گلوب است و تجریبات درخشانی در تهیه و تولید آثار مستند و برنامه های تلویزیونی نیز دارد.

۱/۵ - (۱ امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *